×

آتش به اختیاری جوانان در قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان

  • دی ۱۰, ۱۳۹۸
  • ۰
  • دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) لرستان جوان و پویا بودن، تخصصی کار کردن، آتش به اختیاری و وام‌دار کسی و جریانی نبودن را از ویژگی اعضای قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) لرستان برشمرد و گفت: قرارگاه پلی برای ارتباط نماینده ولی‌فقیه با جوانان است.

    آتش به اختیاری جوانان در قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان
  •  اعضای قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) با امام جمعه جدید خرم‌آباد دیدار و در رابطه با فلسفه شکل‌گیری قرارگاه، اهداف، ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود با نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت‌وگو کردند و نیز به هم‌ا‌ندیشی پیرامون چگونگی پیشبرد اهداف فرهنگی در استان پرداختند.

    میثم کشکولی دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان با بیان اینکه ۱۰ سال از شکل‌گیری این قرارگاه می‌گذرد، گفت: مجموعه ما در واقع یک سازمان مردم نهاد خودجوش، مؤمن و انقلابی است که در حوزه فرهنگی و تحول اجتماعی فعالیت می‌کند.

    وی افزود: در ابتدا با مجموعه ما مخالفت‌هایی شد و معتقد بودند با وجود بسیج، دیگر نیازی نیست که قرارگاهی مانند صاحب‌الامر(عج)  به بدنه سپاه اضافه شود ولی این مجموعه شکل گرفت و می‌توان گفت اکنون به تمرکز خوبی رسیده‌ایم.

    دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) لرستان عنوان کرد: تا قبل از شکل‌گیری قرارگاه، شاهد اقدامات پراکنده‌ای در حوزه فرهنگی بودیم و ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی وجود داشت که هیچ‌کدام به یکدیگر وصل نبودند در نتیجه با راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر یک تشکیلاتی برای هم‌افزایی و هدفمند بودن این اقدامات ایجاد شد.

    وی با بیان اینکه برای ما در قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) کیفیت مهم‌تر از کمیت است، تصریح کرد: شاید تعداد اعضای ما محدود باشد و مثل سایر نهادها به هزاران نفر نرسد اما آنقدر تخصصی کار می‌کنند که هر کدامشان می‌تواند به اندازه چندین نفر تأثیرگذار باشد.

    کشکولی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خواهران هم در این قرارگاه نقش بسیار مهم و اساسی دارند و ما از معدود استانهایی هستیم که بخش خواهران در آن فعال است.

    وی بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های اعضای این قرارگاه می‌توان به جوان و پویا بودن، تخصصی کار کردن، آتش به اختیاری و وام‌دار کسی و جریانی نبودن اشاره کرد.

    دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) لرستان گفت: از نماینده ولی‌فقیه در لرستان انتظار داریم که این مجموعه را حمایت کند تا بتوانیم به اهدافی که مد نظر انقلاب و مقام معظم رهبری است دست پیدا کنیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *