×

آخرین وضعیت شهر پلدختر به روایت فرمانده سپاه لرستان؛ ایجاد ۲ بیمارستان برای سیل‌زدگان

  • فروردین ۱۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • موادغذایی، آب، پتو و دارو  به مردم سیل زده پلدختر رسیده و همچنان در حال ارسال به منطقه است. برادران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و مسئولان دولتی و همه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

    آخرین وضعیت شهر پلدختر به روایت فرمانده سپاه لرستان؛ ایجاد ۲ بیمارستان برای سیل‌زدگان
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان آخرین وضعیت شهر سیل زده پلدختر را تشریح کرد.

    سردار مرتضی کشکولی در مورد آخرین وضعیت شهر سیل‌زده پلدختر اظهار داشت: به لطف خدا و همکاری‌ها برای لایروبی کوچه و خیابان‌ها و منازل مردم برنامه‌ریزی شده و گروه‌های مهندسی زیادی آمده‌اند و تقسیم کار انجام شده‌ است؛ شهر را گروه‌بندی کرده‌ایم و برای هر گروه یک فرمانده گذاشتیم  با دستگاه‌های مهندسی تا خیابان‌ها و کوچه‌ها را لایروبی کنند؛ گروه‌های جهادی مشغول کمک به پاکسازی خانه‌های مردم هستند و سپاه نیز یک آشپزخانه دایر کرده و ۱۰ هزار غذا تهیه و با نفربر میان مردم توزیع کردند.

    وی با اشاره به اینکه یک بیمارستان صحرایی سپاه در غرب شهر پلدختر دایر شده، افزود: یک بیمارستان فوق تخصصی نیز از تهران به‌ سمت لرستان در حرکت است و به‌زودی مستقر می‌شود.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: موادغذایی، آب، پتو و دارو  به مردم سیل زده پلدختر رسیده و همچنان در حال ارسال به منطقه است. برادران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و مسئولان دولتی و همه مشغول خدمت‌رسانی هستند.

    وی بیان کرد: به مردم پلدختر توصیه می‌کنم  با مسئولان همکاری کنند با ازدحام مانع خدمت‌رسانی نشوند و مسیرها را باز کنند، چون ازدحام آن‌ها مانع خدمت‌رسانی می‌شود. مردم به مسئولان اعتماد کنند، ما تا آخر پای کار هستیم و شهر و خانه‌ها را پاک خواهیم کرد؛ هم‌چنین خانه‌های تخریبی نیز بازسازی خواهند شد و راه‌ها را بازگشایی می‌کنیم.

    کشکولی افزود: در روستاها اقدامات بیش‌تری در رابطه با بازسازی راه‌ها و خانه‌ها نیاز است که برای آن‌ها فکرهایی شده و ما فقط از مردم همکاری و صبر می‌خواهیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *