×

با رعایت پروتکل های بهداشتی در لرستان برگزار شد
آزمون های آموزشیاران نهضت و مدارس نمونه دولتی

  • کد نوشته: 12981
  • تیر ۲۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی و آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی استان لرستان امروز جمعه با اجرای پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا، همزمان با سراسر کشور در خرم آباد برگزار شد.

    آزمون های آموزشیاران نهضت و مدارس نمونه دولتی
  •  

     

    مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی لرستان با همکاری جهاد دانشگاهی استان در ۱۴ حوزه امتحانی و با حضور ۲هزار و ۴۹۱ شرکت کننده برگزار شد که از این تعداد ۲هزار و ۴۴ شرکت کننده زن و ۴۴۷ شرکت کننده مرد بودند.
    علیرضا نخعی درخصوص برگزاری آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس نمونه دولتی لرستان نیز تصریح کرد: ۴هزار و ۶۰۰دانش آموز پایه نهم در ۳۲ حوزه امتحانی ۱۰شهرستانِ استان لرستان در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۷۸۰نفر در رشته تجربی، ۵۱۰ نفر در رشته انسانی و ۳۶۰ نفر در رشته ریاضی مورد پذیرشِ مدارس نمونه دولتی استان قرار می‌گیرند.
    گفتنی است این آزمون ها امروز با اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر الزام شرکت کنندگان به زدن ماسک، ضدعفونی حوزه های امتحانی قبل و بعد از آزمون، رعایت فاصله صندلی ها مطابق پروتکل و وجود تب سنج در هر حوزه امتحانی برگزار شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *