×

 آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است

  • کد نوشته: 8410
  • مرداد ۱۲, ۱۳۹۷
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است و می‌خواهد با تشدید تحریم به مردم فشار آورد. به گزارش نیساخبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته اظهار داشت: […]

     آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است
  • نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است و می‌خواهد با تشدید تحریم به مردم فشار آورد.

    لرستان| آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است

    به گزارش نیساخبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته اظهار داشت: در این هفته سالروز شهادت دو شهید را داریم که آن‌ دوشهید دلاور سرلشگر عباس باباییو سید الاسرا شهید حسین لشگری و شهید سید حسن آیت بودند.

    وی افزود: شهید بابایی الگوی اخلاق رشادت و مردم داری بوده است و شهید آیت نیز، آیت بصیرت و ولایت مداری بودکه در سال ۵۸ در برابر منافقان و خط دفاع ایستادگی‌کرد و امروز از ایشان دو خاطره باقی مانده است؛ یکی از این دو خاطره تلاش و کوشش ایشان برای گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی و خاطره دوم مبارزه شهید آیت با جریان نفاق بوده است.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان مناسب بعدی را ۲۵ ذی‌القعده روز گستراندن زمین دانست و عنوان کرد: این روز به عنوان نماد مهر ورزی و رحمت پروردگار بوده که روز نزول رحمت است و در تقویم نیز یک روز را به عنوان زمین داریم اما این روز دحوالارض نامگذاری شده است.

    وی بیان کرد: روز چهارشنبه دحوالارض را فراموش نکنید چراکه روز معرفت خدا و خداشناسی است و برای روز دحوالارض اعمالی و دعاهایی نازل شده و عمل روزه در روز دحوالارض برابر با ۷۰ سال روزه است و هر کسی این روز را روزه بگیرد کفاره ۷۰ سال روزه اش است، همچنین روایت شده در این روز امام زمان‌ (عج) قیام می‌کند.

    آیت الله میرعمادی در رابطه با مناسبت بعدی در این هفته تصریح کرد: این مناسبت مسئله وقوع یکی از جنگ‌هایی است که در اسلام اتفاق افتاده و به نام جنگ احزاب بوده که در آن یهودی‌ها با مسلمین همدست شدند و این در حالی است که یهود در طول تاریخ به بدعهدی معروف بوده‌اند؛ پیامبر نیز به دو علت سراغ بنی قریش رفت یکی به خاطر پیمان شکنی آن‌ها و دوم به خاطر اینکه روحیه مسلمانان تضعیف شده بود.

    وی گفت: امروز نیز یهودی‌ها و صهیونست‌ها با اعمال تروریستی به جان ‌مسلمانان افتاده‌اند و آنها را ترور می‌کنند. اسرائیل غاصب عهد شکن و پیمان‌شکن زیر بار هیچ‌پیمان بین المللی نمی‌رود و خود سلاح هسته ای دارد اما در برابر ایران اسلامی عرض اندام ‌می‌کند.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهارداشت: اسرائیل، فلسطینیان را همواره در دلهره نگه می‌دارد، این سرزمین را بمباران می‌کند و آن را اشغال کرده است.

    وی با بیان اینکه مسلمانان در مقابل طرح آمریکا به عنوان معامله غرب باید استقامت کنند، افزود: در این هفته مقامات آمریکایی پس از ماه‌ها تهدید و تحریم حالا پیشنهاد مذاکره به ایران را داده‌اند و ترامپ پیشنهاد داده بدون پیش شرط مذاکره می‌کند که در این راستا اولین سوال این است هدف آمریکا از پیشنهاد مذاکره چیست؟

    آیت الله میرعمادی عنوان کرد: پاسخ این سوال یک پاسخ ظاهری و یک واقعی دارد که ظاهری آن این است که او به دنبال این است که یک فشار روانی بر افکار مردم ایران و بین‌الملل بگذارد و بگوید این ایران است که مذاکره نمی‌کند،ترامپ عوام فریبی می‌کند و می‌خواهد مدل برخورد با کره شمالی را در ایران پیاده کند.

    وی بیان کرد: اوبا کره شمالی جنگ لفظی داشت و پیشنهاد مذاکره داد و رئیس جمهورش نیز پذیرفت اما پس از مذاکره دوباره اعلام کرد تحریم‌ها پابرجاست. برخی در داخل کشور ذوق زده شدند، آدم‌های ساده لوح گفتند از این کار استقبال کنیم.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است و می‌خواهد از سویی با تشدید تحریم به مردم فشار بیاورد و از سویی پیشنهاد مذاکره می‌دهد تا اعتراض داخلی راه بی‌اندازد و این در حالی است که عده‌ای تحت تاثیر غرب اقداماتی انجام دهند و به دنبال از بین بردن نظام اسلامی هستند.

    وی اظهارداشت: یکی از مقامات آمریکا با صراحت گفت هدف اصلی ما از بین بردن نظام اسلامی است و اگر به این هدف نرسیم آنقدر فشار می‌آوریم که مردم و مسئولان نظام عقب نشینی کنند و از آرمان‌هایشان دست بردارند، اما کور خوانده‌اند ملت ایران برای نظامش هزاران شهید داده است چه کسی جرات می‌کند پای روی خوش شهدا بگذارد؟

    آیت الله میرعمادی افزود: مگر خانواده شهدا، حزب الهی‌ها و مردم اجازه می‌دهند چنین اتفاقی بیفتد؟ ۴ سال با آمریکا مذاکره کردیم چه نتیجه‌ای گرفتیم؟ مومن از یک سوراخ ۲ بار‌گزیده نمی‌شود ای مردم نگاه به رفتار فرصت طلبان نکنید عده‌ای خودشان ارز را به هم معامله و بالا و پایین می‌کنند، اینها حباب است و از بین می‌روند.

    وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به نظام و انقلاب پایبند هستند عنوان کرد: ما این نظام را به آسانی به دست نیاورده‌ایم که به راحتی از دست بدهیم ما در ۸ سال دفاع مقدس دست‌ها را بالا نبردیم و ایستادگی کردیم و شهامت و مردانگی نشان دادیم، این ملت همان ملت است.

    نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: برخی در فضای مجازی دل مردم را خالی می‌کنند، این ها مثل گرد و غباری است که از بین می‌رود.

    وی گفت: در هفته گذشته آمریکا با عرب‌ها چه کرده. ناتوی عربی درست کرده و آن‌ها را سرکیسه می‌کند و می‌گوید شما در خطر و کوچک هستید، کجای عالم دیده‌اید آمریکا به درد ملتی بخورد که اکنون به درد ایران بخورد.

    آیت‌الله میرعمادی  تصریح کرد: راه حل تکیه بر توان داخلی است نه مذاکره با آمریکا بنابراین ما باید با وحدت، همبستگی و انسجام و با تبعیت از ولایت و رهبری با روحیه مقاومت از انقلاب و نظام دفاع کنیم و به طور یقین از این گردنه نیز عبور می‌کنیم.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *