×

فرمانده سپاه ناحیه الشتر؛
آنچه که کمبود آن احساس می‌شود روحیه و اقناع‌سازی مردم است/اجازه نمی‌دهیم کسی در فضای مجازی و حقیقی یاس و نا امیدی بین مردم ایجاد کند.

  • کد نوشته: 15932
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱
  • ۰
  •  سرهنگ فرج‌الهی در رزمایش الی‌بیت‌المقدس ۱۲ که با حضور مسئولین شهرستان و بسیجیان برگزار گردید با اشاره به مسائل این روزهای مردم در بحث اقتصادی و حذف ارز ترجیحی گفت: دولت ناکارآمد گذشته با تصمیات اشتباهی که گرفتند زمینه فشار اقتصادی را بر مردم فراهم کردند و بعد از آن نیز نتوانستند به کمک مردم کنند.

    آنچه که کمبود آن احساس می‌شود روحیه و اقناع‌سازی مردم است/اجازه نمی‌دهیم کسی در فضای مجازی و حقیقی یاس و نا امیدی بین مردم ایجاد کند.
  • سرهنگ فرج‌الهی با اشاره به ایجاد قرارگاه ۱۷ ربیع الاول برای تنظیم بازار و ایجاد نظارت بر قیمت‌ها گفت: در این راستا سپاه به کمک دولت و فرمانداری خواهد آمد و اجازه نمی‌دهیم کسی در فضای مجازی و حقیقی یاس و نا امیدی بین مردم ایجاد کند.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر اظهار داشت: انبارهای مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم در کشور و هم در استان پر است و آنچه که کمبود آن احساس می‌شود روحیه و اقناع‌سازی مردم است.

    وی گفت: روحانیت، بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا باید امروز به میدان تبیین بیایند و این چالشی که توسط دولت ناکارآمد قبلی به وجود آمده است را حل کنند و همچنین با محتکران که در اردوگاه دشمن بازی می‌کنند بشدت برخورد خواهیم کرد.

    فرمانده سپاه ناحیه الشتر به رزمایش الی‌بیت‌المقدس ۱۲ امروز که به یاد سردار شهید سید محمد حجازی برگزار می‌شود اشاره کرد و اظهار داشت: سناریوی برای این رزمایش از پیش طراحی شده است که سپاه ناحیه الشتر با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و یک گردان کوثر این رزمایش را برگزار خواهد کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *