×

دادستان سلسله:
آگاهی بخشی به والدین و دانش آموزان نقش مهمی در کنترل موضوع کیک های آلوده دارد

  • آذر ۲۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • محسن همتی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی سلسله، با بیان اینکه اطلاع رسانی بدون تشویش اذهان عمومی، شرط پیشگیری و کنترل موضوع است، اظهار داشت: شبکه بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان باید به دانش آموزان و والدین آنها اطلاع رسانی ها و آموزش های لازم را بدهند چرا که نقش معلمان و والدین در کاهش آسیب های این موضوع بسیار موثر است.

    آگاهی بخشی به والدین و دانش آموزان نقش مهمی در کنترل موضوع کیک های آلوده دارد
  • وی با تاکید بر لزوم نظارت و کنترل بازرسان صنعت و معدن بر مراکز عرضه و عمده فروشی ها، عنوان کرد: تعزیرات، صنعت و معدن و شبکه بهداشت لازم است که ورود جدی در این قضیه داشته باشند و هرجایی هم که نیاز به دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی داشت، حتما ورود خواهیم کرد تا مشکلی ایجاد نشود.

    وی با اشاره به لزوم جمع آوری سگهای ولگرد از سطح شهر، افزود: شهرداری موظف است که آنها را جمع آوری و در منطقه ای مناسب و به دور از شهر ساماندهی کند.

    همتی همچنین با اشاره به مراکز عرضه و نگه داری دام زنده و مرغ در سطح شهر، گفت: دستگاه های متولی باید در این قضیه ورود قاطعانه ای داشته باشند و پیش از تشکیل هرگونه پرونده قضایی، با دادن اخطار و انجام پیگیری های لازم، شهروندان را مجاب به جمع آوری نمایند تا کار به تشکیل پرونده قضایی نکشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *