×

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
اجرای پویش «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» همزمان با ماه مبارک رمضان

  • کد نوشته: 14732
  • فروردین ۲۴, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای پویش «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» همزمان با ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

    اجرای پویش «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» همزمان با ماه مبارک رمضان
  • حجت الاسلام مهدی قدرتی  با اشاره به برنامه‌های تبلیغات اسلامی لرستان در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه بالغ بر دهها برنامه در سطح استان در این ماه مبارک برگزار خواهیم کرد اظهار داشت: در این راستا، میزبان ۴۰۰ مبلغ از حوزه علمیه قم در استان هستیم.

    وی با اشاره به اعزام گروههای تبلیغی حوزه علمیه قم به مناطق مختلف استان عنوان کرد: مدل تبلیغی امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و در این راستا تبلیغ امسال بر روی محور چهره به چهره خواهد بود.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: تبلیغ امسال بیشتر در حوزه ارائه خدمات اجتماعی که یک طلبه می‌تواند ارائه دهد، خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه کمک به کادر درمان، مواسات، مشاوره فرهنگی، حضور در فضاهای فعال مجازی از دیگر اقداماتی خواهد بود که از سوی طلبه‌ها انجام می‌گیرد افزود: همچنین برگزاری جشنواره «صیام» یکی دیگر از برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه رمضان امسال است.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار خواهد شد ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره مجازی در چند محور و قالب، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «صراط» در ادارات، برنامه‌های قرآنی، اجرای پویش «هر هیئت یک سرپرستی یتیم» و پویش «هر مداح ۱۴ افطاری ساده» از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *