×

ادامه اعتراض کارگران به ۶ ماه حقوق معوقه؛ تجمع کارگران شهرداری بروجرد به روز دوم کشید+تصویر

  • کد نوشته: 3353
  • اسفند ۲۲, ۱۳۹۵
  • ۰
  • امروز دومین روزی است که صدها نفر از کارگران شهرداری بروجرد در مقابل شهرداری نسبت به ۶ ماه حقوق معوقه و عدم دریافت عیدی تجمع می کنند که متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی برای رفع مشکل این کارگران صورت نگرفته است.  این تجمعات کارگران شهرداری بروجرد در حالی برگزار می شود که پیش از این […]

    ادامه اعتراض کارگران به ۶ ماه حقوق معوقه؛ تجمع کارگران شهرداری بروجرد به روز دوم کشید+تصویر
  • تجمع کارگران شهرداری بروجرد به روز دوم کشید+تصویر

    امروز دومین روزی است که صدها نفر از کارگران شهرداری بروجرد در مقابل شهرداری نسبت به ۶ ماه حقوق معوقه و عدم دریافت عیدی تجمع می کنند که متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی برای رفع مشکل این کارگران صورت نگرفته است.

     این تجمعات کارگران شهرداری بروجرد در حالی برگزار می شود که پیش از این کارگران شهرداری خواستار پرداخت حقوق های معوقه شده بودند اما برخی افراد آنها را تهدید کرده بودند که در صورت هر گونه اعتراض  جابجا و یا اخراج می شوند.

    متاسفانه صدای کارگران شهرداری بروجرد به جای نمی رسد و این در حالیست که هفته گذشته گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی که قصد داشت تا با بیان مشکلات کارگران شهرداری، فکری به حال آنان شود اما شهردار بروجرد  در نامه ای سریع و سیر به رئیس مجلس نشان داد که مشکلی وجود ندارد.

     کارگران

    درک این که کارگران شهرداری ۶ ماه است چشم انتظار حقوق هستند بسیار سخت است واین مشکل تنها مختص این هفته و ماه نیست بلکه مدتهاست بحران مالی در شهرداری بروجرد بیداد می کند اما دیده نمی شود.

    چند ماه پیش گفته شود شهرداری قصد دارد تا فروش بخشی از املاک بتواند چند ماه حقوق معوقه را پرداخت کند اما این کار صورت نگرفت، سپس قرار شد با ارائه کارت های خرید کالا این مشکل برطرف شود اما متاسفانه این اقدام هم نتیجه نداد و مشکل حقوق معوقه به قوت خود باقیست.

     کارگران

    گرچه تا کنون جلساتی برگزار شده اما تا کنون هیچ جلسه ای در این راستا خروجی لازم را نداشته و هفته گذشته جمعی از کارگران شهرداری بروجرد با تجمع در مقابل شورا، سفره ای خالی را به نشانه سفره های خالی خود پهن کردند اما خیلی راحت مسئولین مربوطه از کنار آن گذشتند و خم به ابرو نیاوردند.

    این شد که روز گذشته صدها نفر از کارگران شهرداری بروجرد مقابل شورا تجمع و وارد صحن شورا شدند که این تجمع تا عصر ادامه داشت و این شد که عصر روز گذشته ۶ نفر از اعضای شورا استعفا دادند.

     نتیجه تصویری برای استعفای اعضای شورای شهر بروجرد

    استعفایی که با هدف انحلال شورا صورت گرفت اما طبق گفته گودرزیان معاون سیاسی فرمانداری بروجرد هنوز این نامه به دست کمیته انطباق نرسیده است و هر روز حاشیه های شورای شهر بیشتر و بیشتر می شود.

    کارگران دیروز اعلام کردند تا حقوق های معوقه پرداخت نشود تجمع هر روز مقابل شهرداری ادامه دارد و صبح امروز ساعت ۸ صیح نیز کارگران در مقابل شهرداری تجمع کردند که تا کنون هیچ یک از مسئولین شهرداری و شورای شهر برای حل این مشکل صحبت نکردند.

     کارگران

    این تجمع کارگران روز به روز گسترده تر می شود به طوری که تردد در خیابان بهار به کندی صورت می گیرد و این افراد خواستار رفع مشکلات مالی هستند.

    به گزارش بازتاب بروجرد امیدواریم هر چه زودتر مسئولین برای رفع مشکل این کارگران فکری کنند و بی توجهی و بی تفاوتی را کنار بگذارند.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: بازتاب بروجرد
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *