×

ارسال ۶۰ اثر به جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی لرستان / منتخبان معرفی شدند

  • تیر ۱۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  • آیین اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی لرستان با حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مسئولان ستادی و برگزیدگان این جشنواره در پاتوق فرهنگی ارشاد لرستان برگزار شد.

    ارسال ۶۰ اثر به جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی لرستان / منتخبان معرفی شدند
  • به گزارش نیساخبر؛به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره جام باشگاه‌های کتابخوانی لرستان، از مجموع بیست و چهار باشگاه فعال استان، ۲۰ فیلم کوتاه و ۴۰ نامه به نویسنده توسط دبیرخانه اعلام وصول شد که با نظر هیئت داوران، در بخش فیلم کوتاه هفت شرکت کننده و در بخش نامه به نویسنده پنج شرکت کننده به‌عنوان برگزیده جشنواره معرفی شدند.

    بر همین اساس در بخش نامه به نویسنده، یاس پدرام، علی احمدوند، رعنا احمدوند، رها صفی‌زاده و آیدا شیری گله‌دار به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

    همچنین آرتمیس سپهوندی، آترینا الوندیان، پرستش سپهوندی، مهدیا دولتشاه، مارال خادمی، حانیه ندری و مهسا اکبری یگانه به‌عنوان برگزیدگان بخش فیلم کوتاه جشنواره معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

    احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم با بیان اینکه توسعه فرهنگی اساس توسعه همه‌جانبه و ارتقاء فرهنگ مطالعه پیش‌نیاز توسعه فرهنگی است، اظهار کرد: حضور پررنگ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در عرصه‌های مختلف اجتماعی زمینه‌ساز ارتقاء و پیشرفت استان خواهد بود و شاهد هستیم که در طی بیش از یک سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، علی‌رغم تمام مشکلات و کمبودها، هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ اقدامات و آثاری ماندگار از خود به یادگار گذاشته‌اند.

    وی افزود: نویسندگان و ناشران در خط مقدم مقابله با جهل ایستاده‌اند و خوشبختانه استان لرستان در این حوزه همواره در بین استان‌های برتر کشور حضور داشته است.

    فتایی ادامه داد: پس از اتمام فرایند دریافت آثار پنجمین دوره این جشنواره، مجموعاً ۲۰ فیلم کوتاه و ۴۰ نامه به نویسنده از بیست و چهار باشگاه کتاب‌خوانی فعال استان به دبیرخانه ارسال گردید که امروز از برگزیدگان هر دو بخش تجلیل خواهد شد.

    مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایان ضمن توصیه حاضران به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: آژیر وضعیت قرمز در استان به صدا درآمده و نیاز است اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از طریق صفحات اجتماعی خود مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌ها ترغیب و تشویق نمایند.

    یادآور می‌شود، پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در لرستان توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انتشارات هاویر خرم‌آباد برگزار شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *