×

ارسال ۲۷۴ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان

  • آذر ۲۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسؤول بسیج رسانه لرستان از ارسال ۲۷۴ اثر در ۹ قالب به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: این تعداد اثر نسبت به سال گذشته رشد ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    ارسال ۲۷۴ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان
  • به گزارش نیساخبر“رضا مریدی اصل با اشاره به اتمام زمان ارسال آثار به سومین جشنواره ابوذر در لرستان، اظهار کرد: داوری آثار دریافتی از امروز ۲۹ آذرماه آغاز شده است.

    وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره رسانه ای‌ابوذر می‌توانند از ۳۰ آذرماه با واردکردن کد ملی از طریق لینک https://www.moojekhabar.ir/abozar.php، امتیاز آثار خود را مشاهده نمایند.

    مسؤول بسیج رسانه لرستان از ارسال ۲۷۴ اثر در ۹ قالب به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: این تعداد اثر نسبت به سال گذشته رشد ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    مریدی اصل بیان داشت: اختتامیه جشنواره دهه دوم دی ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود، ضمن اینکه از نفرات اول تا سوم هر قالب با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل خواهد آمد.

    وی با بیان اینکه داوری بخش چندرسانه‌ای به صورت مجزا انجام می‌شود، افزود: ۲۶ اثر از مجموع آثار ارسالی نیز مربوط به بخش مستند گزارش خبری است.

    مسؤول بسیج رسانه لرستان گفت: نفرات اول هر قالب نیز برای داوری در جشنواره کشوری ابوذر به تهران ارسال خواهند شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *