×

استاندار لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن: راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند

  • کد نوشته: 2435
  • بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
  • ۰
  •   هوشنگ بازوند گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدهای احتمالی برای این کشور را تبدیل به فرصت و یک وحدت کلمه را در کشور ایجاد می کنند. هوشنگ بازوند ” استاندار لرستان ضمن شرکت  در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و مردم این […]

    استاندار لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن:  راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند
  •  

    هوشنگ بازوند گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدهای احتمالی برای این کشور را تبدیل به فرصت و یک وحدت کلمه را در کشور ایجاد می کنند.

    هوشنگ بازوند ” استاندار لرستان ضمن شرکت  در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: این انقلاب متعلق به مردم است و مردم این انقلاب را از خودشان می دانند.

     

    وی گفت: ما هر ساله می بینیم که مردم به خاطر گرامی داشت انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب و پاسداشت دستاوردهایی که امام (ره) برای ما گذاشتند در این روز حضور پیدا می کنند.

     

    استاندار لرستان در ادامه اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهدیدهای احتمالی برای این کشور را تبدیل به فرصت و یک وحدت کلمه را در کشور ایجاد می کنند به گونه ای که اکنون بعد از ۳۸ سال این حضور مردم همیشه در صحنه از بزرگترین دستاوردهای انقلاب محسوب می شود.

     

    بازوند آمریکا را دشمن شماره یک ایران عنوان کرد و افزود: همان طور که امام خمینی(ره) عنوان کردند ۳۸سال است که آمریکا دشمن شماره یک ما محسوب می شود اما هیچ کاری نمی کند و مردم با وحدت خود در عمل نشان داده اند که آمریکا هیچ غلطی نمی کند.

     

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *