×

استاندار لرستان: مشکلات طرح پرورش ماهی دوآب سلسله برطرف شود

  • کد نوشته: 7243
  • دی ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: مشکلات پیش روی طرح پرورش ماهی دوآب سلسله برطرف شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم. به گزارش نیساخبر” سید موسی خادمی صبح امروز در بازدید از مجتمع پرورش ماهی دوآب با تأکید بر اهمیت طرح پرورش ماهی دوآب در افزایش تولید ماهیان سرد آبی استان اظهار داشت: با توجه […]

    استاندار لرستان: مشکلات طرح پرورش ماهی دوآب سلسله برطرف شود
  • خادمی

    استاندار لرستان گفت: مشکلات پیش روی طرح پرورش ماهی دوآب سلسله برطرف شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

    به گزارش نیساخبر” سید موسی خادمی صبح امروز در بازدید از مجتمع پرورش ماهی دوآب با تأکید بر اهمیت طرح پرورش ماهی دوآب در افزایش تولید ماهیان سرد آبی استان اظهار داشت: با توجه به آب‌وهوای مناسب شهرستان سلسله، این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در تولید و تکثیر ماهیان سرد آبی دارد.

    وی با اشاره به نقش مهم این طرح در افزایش اشتغال منطقه افزود: لازم است مشکلات پیش روی این طرح برطرف شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

    میرزایی یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این طرح با اشاره به نبود جاده دسترسی مناسب برای مجتمع پرورش ماهی دوآب عنوان کرد: دریافت مجوزهای برق و بهسازی بستر رودخانه از مشکلات پیش‌روی این طرح است که امیدواریم مسئولان مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

    وی بیان کرد: در حال حاضر این طرح برای ۱۵۰نفر ایجاد اشتغال داشته و با بهره‌برداری کامل زمینه اشتغال برای ۲۱۰نفر را به‌صورت مستقیم فراهم خواهد کرد.

    میرزایی تصریح کرد: تاکنون حدود چهار میلیارد تومان توسط  شیلات و دو میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی برای این طرح هزینه شده و برای بهره‌برداری کامل به ۲۵ میلیارد دیگر نیاز است.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *