×

استاندار لرستان: ۴۷ میلیارد تومان خسارت سیلاب به شهرستان‌های لرستان اختصاص یافت

  • کد نوشته: 6870
  • آبان ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت:۴۷ میلیارد تومان خسارت سیلاب از محل اعتبارات مدیریت بحران بین شهرستان‌های لرستان توزیع می‌شود. به گزارش نیساخبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مسائل متعددی مطرح شد […]

    استاندار لرستان:  ۴۷ میلیارد تومان خسارت سیلاب به شهرستان‌های لرستان اختصاص یافت
  • خادمی

    استاندار لرستان گفت:۴۷ میلیارد تومان خسارت سیلاب از محل اعتبارات مدیریت بحران بین شهرستان‌های لرستان توزیع می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مسائل متعددی مطرح شد که گزارش دستگاه‌های اجرایی از جذب منابع ملی یکی از مواد مهم آن بود و قرار شد  ازاین‌پس در قالب منظم‌تری در جلسات ارائه شود.

    وی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی ما این است که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بتوانند از منابع شناور ملی اعتبارات بیشتری را جذب کنند که امروز این مسئله مورد تأکید قرار گرفت.

    استاندار لرستان عنوان کرد: تعدادی از طرح‌های استان در کمیته‌های فرعی این شورا موردبحث و بررسی قرار گرفت و تصویب شد که یکی از موارد واگذاری زمین برخی به طرح‌های عمرانی و اقتصادی بود.

    وی در رابطه با خسارت سیلاب سال‌های ۹۴ و ۹۵ استان نیز بیان کرد: در دو ردیف اعتباری، اعتبارات ماده ۱۲ (مدیریت بحران) حدود ۴۷ میلیارد تومان بین شهرستان‌ها توزیع شد.

    خادمی گفت: اعتبارات مربوط به جرائم راهنمایی و رانندگی یکی از اعتباراتی است که ۷۰درصد آن به حوزه شهرداری‌ها و ۳۰ درصد به حوزه دهیاری‌ها داده می‌شود تا پروژه‌های خود را شروع کنند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *