×

 استکبار برای ضربه به انقلاب در تلاش است؛ مجاهدت شهدا در دفاع از وطن

  • بهمن ۲۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • خون شهیدان در رگ های ملت ایران جریان دارد اما پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خونشان از انقلاب واسلام دفاع خواهند کرد.

     استکبار برای ضربه به انقلاب در تلاش است؛ مجاهدت شهدا در دفاع از وطن
  • نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی هستند، گفت: خون شهیدان در رگ های ملت ایران جریان دارد اما پرورش یافتگان مکتب امام حسین(ع) تا آخرین قطره خونشان از انقلاب واسلام دفاع خواهند کرد.

    به گزارش نیساخبر و به نقل از تسنیم ، آیت الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید جابر بیرانوند با اشاره به اینکه شهید بیرانوند از افسران شجاع، دلاور ومتدین لرستان بوده اظهار داشت: امروز در پرتو انقلاب اسلامی نام اسلام، قرآن ومکتب تشییع در جهان به اهتزار در آمده وآنچه امروز در سایه انقلاب اسلامی در دنیا اتفاق می افتد این است که جایگاه والای اسلام برای جهانیان روشن می شود به همین جهت دشمنان مسئله اسلام هراسی وهراس نسبت به مکتب تشیع را در برنامه خودشان قرار داده اند.

    وی با بیان اینکه دشمنان برای اینکه پرچم اسلام را به پایین بکشند و نور اسلام را خاموش کنند از هیچ کوششی از جمله جنگ تحمیلی، انفجار کور تروریستی دریغ ندارند وهر شیطنتی را که بتوانند انجام می دهند، افزود: دشمنان برای ضربه زدن به اسلام وانقلاب اسلامی هر روز توطئه جدیدی را علیه ملت ایران آغاز می کنند و برای آنها فرقی نمی کند که نیروی رزمی در میدان را مورد هدف قرار دهد یا نیروی مدافع امنیت، مدافع مرزهای میهن اسلامی، یا انسانهای مومن وانقلابی کوچه و بازار را. آنچه برای دشمنان مهم است این است که بتوانند چراغ اسلام را خاموش کنند اما نمی توانند وپرورش یافتگان مکتب امام حسین (ع) تا آخرین قطره خونشان از این پرچم پر افتخار اسلام وانقلاب دفاع خواهند کرد.

    نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خون شهیدان در رگ های ملت ایران جریان دارد، عنوان کرد: طبق فرمایش امام خمینی(ره)هر پرچمی که از دست یک عزیز رزمنده به زمین می افتد دهها بلکه صدها رزمنده دیگر آن پرچم را به اهتزار در می آورند.

    وی بیان کرد: امروز اگر دشمنان نیروهای مرزبان وحافظان نظم وامنیت را در زاهدان مورد هدف قرار می دهند همان ها در درون شهر خرم آباد سرباز فداکار وافسر شجاع شهید بزرگوار بیرانوند را مورد هدف قرار می دهند.

    میرعمادی با اشاره به اینکه شهید بیرانوند یک افسر ورزیده، آماده، مخلص و فداکار بوده وبر اساس احساس مسئولیتی که داشت معمولا ماموریت های خاص را دنبال می کرد، گفت: این برای ما وخانواده شهید بیرانوند افتخار بوده که عزیزشان امروز مهمان امام حسین (ع)وشهیدان والامقام است وبه خیل گروهی پیوسته که جاودانه اند و نامشان پر افتخار است.

    وی با اشاره به اینکه حیف است که افسر شجاع و رشیدی مثل شهید بیرانوند در بستر جان بدهد و شهادت زیبنده این مجاهد بوده است، تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی مدافعان اسلام، مدافعان حرم وامنیت جانشان را در طبق اخلاص گذاشته اند و آماده ایثار وفداکاری هستند و از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی خون شهیدان بوده و به برکت خون شهیدان ماندگار وبانشاط است .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *