×

اسکان بیش از ۱۳ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان

  • کد نوشته: 3603
  • فروردین ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: ۱۳ هزار و ۸۷۸ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان اسکان یافتند. به گزارش نیساخبر وبه نقل از لرستان خبر، خدا نظر دریکوند از اسکان سه هزار و ۶۶۷ خانوار در مراکز اسکان آموزش‌ و پرورش استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۳ […]

    اسکان بیش از ۱۳ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان
  • اسکان بیش از ۱۳ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان

    مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: ۱۳ هزار و ۸۷۸ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان اسکان یافتند.

    به گزارش نیساخبر وبه نقل از لرستان خبر، خدا نظر دریکوند از اسکان سه هزار و ۶۶۷ خانوار در مراکز اسکان آموزش‌ و پرورش استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۱۳ هزار و ۸۷۸ نفر در این مراکز پذیرش و اسکان‌یافته‌اند.

    وی افزود: در ۳۰ اسفندماه پنج هزار و ۳۸۰ نفر در قالب هزار و ۴۸۰ خانوار در مراکز اقامتی آموزش‌ و پرورش استان لرستان اسکان داشته‌اند.

    مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان عنوان کرد: مراکز اسکان آموزش‌ و پرورش لرستان برای پذیرش و اسکان ۱۲۰ هزار مسافر نوروزی آمادگی دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوبی را در لرستان داشته باشند.

    وی بیان کرد: ۲۰۰ آموزشگاه در قالب دو هزار کلاس و پنج مرکز آموزشی رفاهی در قالب ۳۰۰ تخت و یک اردوگاه دانش‌آموزی برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است و ۴۵۰ نفر عوامل اجرایی در این مراکز کار خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را انجام می‌دهند.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *