×

اعلام آمادگی ۱۵ گروه برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال

  • کد نوشته: 15592
  • دی ۷, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از اعلام آمادگی ۱۵ گروه و هنرمند از سراسر استان برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی با عنوان “عقیق سلیمان” خبر داد.

    اعلام آمادگی ۱۵ گروه برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال
  • سعید شاهوردی آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی را نهم دیماه اعلام کرد و افزود: تاکنون ۱۵ گروه و هنرمند از شهرستان های دلفان؛ ازنا؛ دورود؛ کوهدشت؛ الیگودرز؛ سلسله؛ خرم آباد؛ رومشکان و چگنی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.
    وی با بیان اینکه میانگین گروه سنی شرکت کنندگان؛ بین ۱۵ و ۲۰ سال است تصریح کرد: خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در رشته های انیمیشن و تصویرسازی در استان وجود دارد که برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها موثر واقع شود.
    وی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قا.سم سلیما.نی را از اهداف برگزاری این برنامه ذکر کرد.
    مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان در ادامه ؛ ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی – شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران – سردار شجاع ایران اسلامی – عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی از موضوعات آثار رویداد دانست.
    شاهوردی؛ همچنین پویانمایی (۳ بعدی و ۲ بعدی ) – موشن گرافیک – موشن کمیک – نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش های در نظر گرفته شده این رویداد هنری اعلام کرد.

    وی اضافه کرد: گروه ها و افراد شرکت کننده باید یک روز قبل از برگزاری مراسم اختتامیه در محل حوزه هنری لرستان حاضر شده و مرحله پایانی تولید، رندر نهایی و خروجی اثر را در مکان حوزه هنری لرستان به انجام رسانده و اثر را تحویل دبیرخانه رویداد دهند.

    لازم به ذکر است، علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس خرم آباد ، میدان امام (ره) ، ساحلی دکتر حسابی نبش آرش ششم ، حوزه هنری لرستان ارسال کنند.
    همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۵۷۲۹۹_ ۰۶۶
    تماس حاصل فرمایند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *