×

اعلام حمایت خانواده شهید مدافع حرم لرستانی از حجت‌الاسلام رئیسی

  • اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • همسر سردار شهید شمسه گفت: خانواده سردار شهید شمسه نخستین شهید مدافع حرم بروجرد از کاندیدای مردمی و انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی حمایت می‌کند. به گزارش نیساخبر“فاطمه شمسه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اشاره به لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: در وهله نخست باید مردم با حضور حداکثری پای […]

    اعلام حمایت خانواده شهید مدافع حرم لرستانی از حجت‌الاسلام رئیسی
  • همسر شهید شمسه

    همسر سردار شهید شمسه گفت: خانواده سردار شهید شمسه نخستین شهید مدافع حرم بروجرد از کاندیدای مردمی و انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی حمایت می‌کند.

    به گزارش نیساخبر“فاطمه شمسه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد با اشاره به لزوم شرکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: در وهله نخست باید مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی همان‌طور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده‌اند به تکلیف شرعی خود عمل کنند و دیگران را نیز به این امر مهم دعوت نمایند.

    وی افزود: شرکت گسترده در انتخابات خار چشم دشمنان و ناامیدکننده آن‌ها خواهد بود و می‌تواند خط بطلانی بر خواسته‌های شیطانی آن‌ها در توطئه علیه این نظام و مملکت بکشد.

    همسر شهید مدافع حرم بروجرد با اشاره به انتخاب فرد اصلح و واجد شرایط بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد: در انتخابات باید تلاش کرد فردی را انتخاب کنیم که مردمی باشد و به فکر مردم مستضعف باشد و به مردم وعده‌های دروغ ندهد.

    وی با تأکید بر اینکه خانواده سردار شهید شمسه نخستین شهید مدافع حرم بروجرد از کاندیدای مردمی و انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی حمایت می‌کند، گفت: وی فردی است که می‌تواند ادامه‌دهنده راه شهدا باشد و عزت و کرامت را دوباره به کشورمان بازگرداند چراکه وی زیر بار ستم نمی‌روند و قراردادهای ننگین امضا نمی‌کند.

    شمسه افزود: باید فردی را به‌عنوان ریاست‌جمهور این کشور اسلامی برگزید که از قدرت موشکی و نظامی کشورش ناراحت نباشد و آن را برای خود افتخاری بداند و آن را پشتوانه کشور در راستای یاری‌رساندن به دولت امام زمان بداند.

    وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران انتظار دارند رئیس‌جمهور آینده این کشور به‌عنوان فردی که مدافع خون شهدا و ایثار ایثارگران است امنیت و اقتدار این کشور را از جان‌فشانی شهدا و رزمندگان بداند و از ایثارگری‌های آن‌ها در سطوح بین‌المللی با عدم انفعال در دیپلماسی خارجی دفاع کند.

    همسر سردار شهید شمسه بیان کرد: متأسفانه در این چهار سال دولت نتوانست به‌خوبی از دستاوردهای موشکی انقلاب و تلاش جوانان در راستای پیشرفت‌های هسته‌ای دفاع کند و به‌راحتی آن‌ها را از دست داد.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *