×

اعمال مجازت های بازدارنده برای فک پلمپ ها

  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۹
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب سلسله نیز با قدردانی از همکاری خوب مردم و پیوستن آنها به پویش “در خانه بمانیم” اظهار داشت: با توجه به فرهنگ سازی های صورت گرفته و اعلام هشدارهای لازم، بالای ۹۰ درصد مردم همکاری خوبی در اجرای طرح قرنطینه خانگی داشتند.

    اعمال مجازت های بازدارنده برای فک پلمپ ها
  • دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: مجازات های بازدارنده برای واحدهای صنفی بی توجه به دستورات شورای سلامت در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که خودسرانه اقدام به فک پلمپ واحدهای خود کرده اند، اعمال می شود.

    محسن همتی در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا با قدردانی از همکاری خوب مردم و پیوستن آنها به پویش “در خانه بمانیم” اظهار داشت: با توجه به فرهنگ سازی های صورت گرفته و اعلام هشدارهای لازم، بالای ۹۰ درصد مردم همکاری خوبی در اجرای طرح قرنطینه خانگی داشتند.

    وی افزود: باید با ۱۰ درصدی که به هشدارها بی توجه بودند برخورد شود چرا که زحمات ۹۰ درصد مردمی را که رعایت کرده و هم اکنون نیز در خانه ها به سر می برند را به باد می دهند.

    همتی با اشاره به اینکه پیشگیری و کنترل ویروس تنها مختص یک دستگاه نیست بلکه باید همه دستگاه های شهرستان پای کار باشند، عنوان کرد: گزارشاتی مبنی بر فک پلمپ برخی واحدهای صنفی از طرف شبکه بهداشت به دادستانی ارسال شده که مجازات های بازدارنده برای مالکان این واحدها اعمال خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *