×

استاندار لرستان :
 افزایش شیوع ویروس کرونا در خرم‌‌آباد و بروجرد/ بیماری در سلسله کنترل شد

  • اردیبهشت ۱, ۱۳۹۹
  • ۰
  • استاندار لرستان با بیان اینکه ویروس کرونا در الشتر کنترل شده است گفت: متاسفانه در شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد شاهد شیوع بیشتر ویروس کرونا هستیم که  از مردم این دو شهرستان تقاضا می‌کنیم مراقبت‌ها را بیشتر کنند.

     افزایش شیوع ویروس کرونا در خرم‌‌آباد و بروجرد/ بیماری در سلسله کنترل شد
  •  سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه  جلسه مدیریت بحران که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: با تو جه به خسارات سیل اسفند ماه سال گذشته گزارشات  به مراکز رسمی اعلام و علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده متاسفانه هنوز برای جبران سیل اسفند ماه سال گذشته مبلغی به استان پرداخت نشده است.

    وی در رابطه با رصد آخرین وضعیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان در سیل فروردین سال گذشته افزود: در برخی حوزه‌ها کارهای بسیار خوبی انجام شده ولی برخی دستگاه‌ها ممکن است نتوانسته باشند اعتباراتشان را به خوبی جذب کرده باشند که در همین راستا مقرر شد کمیته‌ای جهت بررسی  آخرین  وضعیت پروژه‌های سیل تشکیل شود و چنانچه دستگاهی توانایی جذب منابع را ندارند این منابع جابه‌جا شوند.

    استاندار لرستان ضمن قدر دانی از همراهی و همکاری مردم  استان لرستان جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری اقشار مختلف مردم طی سه هفته اخیر توانستیم نظم خوبی در بحث فاصله گذاری اجتماعی در استان داشته باشیم و از هفته گذشته برای برخی از اصناف و از این هفته  تمام  محدودیت‌ها برای اصناف برداشته شده  بر همین اساس  از این لحظه به بعد وارد فاز فاصله گذاری هوشمند می‌شویم.

    وی بیان کرد: بر اساس اجرای طرح فاصلهگذاری هوشمند اینگونه نیست که دولت  از طریق نیروی انتظامی محدودیت‌های قانونی گذاشته و مانع ورود و خروج یا بستن بازاها شود بلکه مردم باید خودشان با توجه به نکات و پروتکال‌های بهداشتی فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند.

    خادمی گفت: با توجه به اینکه در شهرستان سلسله در روزهای اول شیوع بیماری کرونا بسیار بالا بود ولی خوشبختانه با کمک مردم ویروس کرونا در این شهرستان تا حدود زیادی  کنترل و مهار شده  که باید از مردم این شهرستان تشکر کنیم ولی متاسفانه در شهرستان‌های بروجرد و خرم‌آباد شاهد شیوع بیشتر ویروس کرونا هستیم که  از مردم این دو شهرستان تقاضا می‌کنیم مراقبت‌ها را بیشتر کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *