×

امام جمعه الشتر:جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی قله های عزت و استکبار ستیزی را به پیش میبرند

  • کد نوشته: 7655
  • بهمن ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر” امام جمعه شهرستان الشتر گفت: استکبار به زعم باطل خود فکر میکند مردم نگاهی به گذشته دارند،خیر، مردم ایران گرگ صفتی شما را در دنیای نابرابر بشری دیده اند. امام جمعه شهرستان الشتر  در حضور پرشور و پرشکوه مردم شهرستان الشتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور با شکوه و […]

    امام جمعه الشتر:جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی قله های عزت و استکبار ستیزی را به پیش میبرند
  • به گزارش نیساخبر” امام جمعه شهرستان الشتر گفت: استکبار به زعم باطل خود فکر میکند مردم نگاهی به گذشته دارند،خیر، مردم ایران گرگ صفتی شما را در دنیای نابرابر بشری دیده اند.


    امام جمعه شهرستان الشتر  در حضور پرشور و پرشکوه مردم شهرستان الشتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور با شکوه و به فرمودۀ مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تماشایی شما مردم همیشه در صحنه و با بصیرت را در این روز عزیز عرج می نهیم و درود و رحمت و رضوان الهی را نثار طیبۀ شهدا و امام شهدا می نماییم.

    وی با توجه به صلابت و اقتدار ایران اسلامی افزود: ما وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می شویم انقلابی که امروز به برکت خون شهدا و صبر خانواده معظم شهدا و درایت امت همیشه در صحنه تحت رهبری حکیمانۀ ولی امر مسلمین امام خامنه ای ( مدظله العالی) با صلابت و اقتدار به سمت آرمانهای انقلاب اسلامی به پیش می رود.

    امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: ۴۰ سال از از این انقلاب می گذرد که در این ۴۰ سال پر از خوشی ها و ناخوشی ها، سختی ها و شادی ها بوده است،در این انقلاب هم ریزش داشتیم هم رویش، اما آنچه قابل تأمل است حضور گستردۀ نسل اول،دوم،سوم و چهارم انقلاب اسلامی در همۀ این صحنه های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

    وی با توجه به بردگی گرفتن کشور ها توسط استکبار خاطرنشان کرد: مردم می بینند که چگونه امروز استکبار دیگران را به استثمار می کشد هرجا بتواند به بردگی در می آورد اما بردگی امروز و در دنیای امروز یک بردگی مدرن است،اگر تا دیروز در عصر جاهلیت مد بود و انسانها را فرد به فرد به استخدام در می آوردند و با آنها برخوردی غیر انسانی داشتند امروز کشورها و ملت ها را به بردگی می گیرند.

    حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به برکت انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی قله های عزت و استکبار ستیزی را به پیش میبرند امروز چون شما فریاد عزت خواهی سر می دهید فریاد آقایی را برای همۀ انسانها بلند کرده اید که همۀ انسانها عزیز و محترم هستند و آزاده های دنیا را شما هم بیدار کرده اید.

    وی با توجه به خیال باطل استکبار در مورد عزم مردم ایران خاطر نشان کرد: زهی خیال باطل که استکبار فکر میکند خللی در عزم و ارادۀ مردم بوجود آمده است،خیر، امروز عظمت و شکوه قدم‌های شما در این تجمعات گستردۀ میثاق با امام و رهبری بودید پیوند با شهدا و انقلاب اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

    امام جمعه شهرستان الشتر با اشاره به عهد و پیمان مردم با رهبری افزود: مردم با عهد و پیمانی که با امام راحل(ره) خود با شهدای خود و امروز با امام و مقتدای خود ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) بسته اند بر آن عهد و پیمان هستند و نشان به این نشان که دنیا مبهوت حضور با صلابت شما مردم همیشه در صحنه بوده و هست.

    درادامه تصاویر حضور حماسی مردم با بصیرت شهرستان سلسله را در راهپیمایی ۲۲بهمن ۹۶میتوان مشاهده نمود:

    [new_royalslider id=”43″]

    عکاس:حبیب اله بیاتی

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *