×

امام جمعه الشتر:صنعت مونتاژ فقط با ورود جوانان به عرصه های مدیریتی کشور از بین خواهد رفت

  • مهر ۲۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام صفر و سالروز ورود کاروان امام حسین(ع) به شام و همچنین گرامیداشت هفته تربیت بدنی به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر اشاره و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار پیشرفت کشور را بدون پذیرش ذلت و […]

    امام جمعه الشتر:صنعت مونتاژ فقط با ورود جوانان به عرصه های مدیریتی کشور از بین خواهد رفت
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت ایام صفر و سالروز ورود کاروان امام حسین(ع) به شام و همچنین گرامیداشت هفته تربیت بدنی به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر اشاره و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار پیشرفت کشور را بدون پذیرش ذلت و با استقلال ممکن می دانند.

    وی بیان داشت: رهبر انقلاب استقلال کشور را در گرو جدی گرفتن و عملی نمودن اقتصاد مقاومتی و همچنین توجه به قشر جوان جامعه در راستای اقدامات و ابتکارات نواورانه ذکر نمودند زیرا پیشرفت بدون پذیرش ذلت و با استقلال با وجود سرمایه انسانی و کار و اشتغال قابل تحقق است.

    امام جمعه الشتر با تاکید بر لزوم سپرده شدن امورات به جوانان و اعتماد به این قشر از جامعه، ابراز داشت: صنعت مونتاژ فقط با ورود جوانان به عرصه های مدیریتی کشور از بین خواهد رفت و اقتصاد از وابستگی به کشورهای بیگانه خارج خواهد شد.

    خطیب جمعه الشتر با اشاره به اینکه صنایع مونتاژ باید جای خود را به صنایع نواورانه بدهد تصریح کرد: جوانان قبل از انقلاب در دوران انقلاب، جنگ و دوران سازندگی خوش درخشیدند اما اکنون باید جای خود را به جوانان فعلی بدهند و خود به عنوان مشاور در کنار آن ها فعالیت نمایند تا هم زمینه اشتغال و هم زمینه نوآوری فراهم شود.

    حجت الاسلام موسوی در ادامه به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: نکته دوم مورد نظر رهبر این بود که آمریکا کارگزار صهیونیسم است و سیاست های این اقلیت ساکن آمریکا را دنبال می کند. اقلیتی که در اقصا نقاط جهان در حال جنایت است و امروز شاهد کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار هستیم که با هدف منحرف کردن افکار مسلمین از جنایات اسرائیل در منطقه در حال انجام است و به فضل الهی با شکست مواجه می گردد.

    خطیب جمعه الشتر در پایان به آزادی کرکوک اشاره و اظهار داشت: وقتی پرچم فتنه داعش سقوط کرده و روز به روز عرصه بر داعش و حامیان آنان تنگ شده است بارزانی با طمع فکر کرد با حمایت رژیم صهیونیستی می تواند این پرچم را بلند کند و در واقع جایگاهی را برای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه ایجاد نماید اما او فراموش کرده بود که خون هموطنان عراقی کرد با حمایت اسراییل و با سلاح های شیمایی بر زمین ریخته شد که البته این توطئه با هوشیاری مردم با شکست مواجه شد و همگان فهمیدند نباید با طناب پوسیده اسرائیل خود را آویزان نمود چرا که نتیجه آن پشیمانی و عاقبت به شری است.

    انتهای پیام/

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *