×

امام جمعه الشتر: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است

  • کد نوشته: 7536
  • بهمن ۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: وظیفه همه ما تکریم این ایام است و هیات های مذهبی و دستگاه های متولی باید نسبت به تکریم این ایام و فضا سازی شهر اقدام نمایند اما باید توجه داشت […]

    امام جمعه الشتر: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی  است
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: وظیفه همه ما تکریم این ایام است و هیات های مذهبی و دستگاه های متولی باید نسبت به تکریم این ایام و فضا سازی شهر اقدام نمایند اما باید توجه داشت تا بدور از هرگونه افراط و تفریط ضمن حفظ شان و حرمت این ایام، مراسمات شادمانی و ازدواج مردم تحت الشاع قرار نگیرد.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: قریب به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد. انقلابی که هم مشروعیت و هم مقبولیت داشته و دارد و این امر از همان زمان خار چشمی در چشم دشمنان بوده و هست.

    حجت‌الاسلام موسوی افزود: دشمنان انقلاب ۴۰ سال است که با انواع ترفندها سعی در ناامید کردن مردم دارند و می کوشند تا مقبولیت و مشروعیت انقلاب را تضعیف نمایند غافل از این که مردم هوشیار ایران تحت نظر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای انقلاب خود را دوست دارند و با حمایت های خود تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب نموده اند.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه با اشاره به افزایش نقشه های استکبار در جهت مقابله با انقلاب و لزوم آگاهی بیشتر مردم، یکی از افت های جامعه را سیاه نمایی هایی دانست که به اسم نقد و انتقاد از طرف جریانات سیاسی رقیب بیان می شود غافل از اینکه این سیاه نمایی ها در نهایت سبب تضعیف انقلاب خواهد شد.

    حجت الاسلام موسوی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: رهبر انقلاب بیان داشتند که مگس روی زخم می نشنید و زخم امروز جامعه بیکاری جوانان است و باید همه دستگاه ها و قوا با همدلی در التیام بخشیدن به این زخم تلاش نمایند زیرا دشمن از وجود این زخم استفاده می کند و از این طریق در پی ضربه به انقلاب خواهد بود.

    حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به لزوم هوشیاری مسولین اشاره و بیان داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان دستاوردهای نظام و با بیان گوشه ای از این دستاوردها در این ایام مباک تلاش های استکبار که در پی سیاه نمایی در سطح جامعه هستند را خنثی خواهد نمود.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *