×

امام جمعه الشتر: رژیم صهیونیستی در جنگ نرم قطعا شکست خواهد خورد

  • کد نوشته: 7491
  • دی ۲۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با اشاره به شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در جنگ سخت گفت:به همت جبهه مقاومت، این رژیم جعلی قطعا طعم تلخ شکست را خواهد چشید.   به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین […]

    امام جمعه الشتر: رژیم صهیونیستی در جنگ نرم قطعا شکست خواهد خورد
  • رژیم صهیونیستی در جنگ نرم قطعا شکست خواهد خورد

    امام جمعه الشتر با اشاره به شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در جنگ سخت گفت:به همت جبهه مقاومت، این رژیم جعلی قطعا طعم تلخ شکست را خواهد چشید.

     

    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار میهمانان سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار به نقش اساسی امت اسلامی در دنیای کنونی پرداختند و پروژه جنگ نرم رژیم صهیونیستی را قابل شکست توصیف کردند.

     

    وی با اشاره به شکست رژیم جعلی صهیونیستی در مواجهه با جبهه مقاومت در جنگ سخت، افزود: رژیم صهیونیستی که خود را بعنوان یک ابرقدرت در دنیا معرفی می کرد، همگان دیدند که چگونه مفتضحانه در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه طعم تلخ شکست را چشید.

     

    خطیب جمعه الشتر تصریح کرد: در جنگ نرم نیز که یک نوع تبلیغات است، تغییر سبک زندگی را هدف قرار داده اند و می خواهند بر روی ملت، اثر بگذارند اما با روشنگری های نظام مقدس جمهوری اسلامی، خوار و خفیف شدند.

     

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه آمریکا در سالیان قبل در منطقه به طور مستقیم ورود می کرد و برای پیاده سازی سیاست های استکباری خود، هزینه می کرد، گفت: امروز آمریکا به طور مستقیم در مسائل منطقه حضور پیدا نمی کند اما برخی دولتها با هزینه خودشان، همان سیاست های آمریکا را در منطقه اجرایی می کنند.

    وی ادامه داد: این دولت ها در حقیقت، دست و بازوی استکبار هستند.

     

    حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مسئله فلسطین، اولویت مهم دنیای اسلام است، افزود: دنیای اسلام باید به مسئله اصلی خود یعنی مسئله فلسطین بپردازد.

     

    وی تاکید کرد: به همت جبهه مقاومت، موضوع شکست رژیم جعلی صهیونیستی در ابعاد مختلف، نمایان شده است و به حول و قوه الهی سیلی محکمی هم در جنگ نرم از جبهه مقاومت خواهد خورد.

     

    وی در پایان با اشاره به حادثه غرق شدن کشتی سانچی و درگذشت تعدادی از هموطنانمان، خاطرنشان ساخت: این عزیزانی که در این حادثه جان خود را از دست داده اند، انشااله در پیشگاه خدای متعال ماجور هستند چرا که در حال خدمت به مملکت اسلامی و خانواده خود بودند.

     

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *