×

امام جمعه الشتر: موانع دست و پا گیر سد راه سرمایه‌گذاری برطرف شود/ تفکر وهابیت هیچ تعلقی به اسلام ندارد

  • تیر ۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با اشاره به لزوم برطرف شدن موانع سد راه حضور سرمایه‌گذاران در اقتصاد کشور، گفت: مسئولین و دستگاه‌های مربوطه بایستی موانع و قوانین زائد دست و پاگیر سد راه سرمایه‌گذاران را مرتفع کنند تا زمینه حضور آنان در عرصه تولید فراهم شود. به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های […]

    امام جمعه الشتر: موانع دست و پا گیر سد راه سرمایه‌گذاری برطرف شود/ تفکر وهابیت هیچ تعلقی به اسلام ندارد
  • امام جمعه الشتر با اشاره به لزوم برطرف شدن موانع سد راه حضور سرمایه‌گذاران در اقتصاد کشور، گفت: مسئولین و دستگاه‌های مربوطه بایستی موانع و قوانین زائد دست و پاگیر سد راه سرمایه‌گذاران را مرتفع کنند تا زمینه حضور آنان در عرصه تولید فراهم شود.

    به گزارش نیساخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره در همه عرصه‌ها راه‌گشا بوده و موضوع فرهنگ، بیشترین دغدغه ایشان می‌باشد.

    وی با اشاره به تعبیر آتش‌به‌اختیار از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: همانگونه که ایشان تأکید کردند، آتش به اختیار به معنی کار فرهنگی خودجوش و تمیز است و این تعبیر به معنی بی‌قانونی، فحاشی و طلب‌کار کردن مدعیان پوچ‌اندیش و نیز مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.

    خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه هیچ جریان سیاسی نباید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تعبیر جناحی داشته باشد، گفت: گاهی برخی افراد به اسم انقلابی‌گری، کارهای اشتباهی انجام می‌دهند در حالی که کار فرهنگی تمیز یعنی در چارچوب قانون و در راستای ارزش‌ها کار کردن است.

    وی با بیان اینکه باید خلأهای فرهنگی به صورت خودجوش توسط جوان‌ها پر شوند، ابراز داشت: در هر امری و بخصوص در کارهای فرهنگی باید با تشخیص عالمانه و آگاهانه و در راستای ارزش‌ها قدم برداشت و نیروهای انقلابی بیش از همه بایستی نسبت به ایجاد نظم و مراقبت از قانون همت داشته باشند.

    امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به ۱۰ تیرماه، روز صنعت و معدن، بیان داشت: صنعت و معدن از آن جهت که مرتبط با پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور و معیشت مردم و نیز راهگشای اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب می‌باشد، بسیار مهم است.

    وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی هنوز عملیاتی نشده و تحقق این امر مهم با صرف سخنرانی کردن اماکن‌پذیر نیست و همه دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید پای کار و عمل باشند.

    حجت‌الاسلام موسوی وجود قوانین دست و پا گیر سد راه ورود سرمایه‌گذاران در کشور را یکی از مشکلات عدم توسعه در اقتصاد عنوان و ابراز داشت: دستگاه‌های مربوطه نسبت به حذف و یا اصلاح قوانین دست و پا گیر سد راه سرمایه‌گذاران اقدام نمایند تا مسیر توسعه و ایجاد اشتغال فراهم گردد.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۸ شوال، سالروز تخریب حرم ائمه بقیع توسط وهابیون، گفت: تفکر وهابیت، هیچ تعلقی به اسلام ندارد.

    خطیب جمعه الشتر افزود: تشکیلات وهابیت متعلق به سرویس‌های جاسوسی انگلیس و در خدمت تحقق منویات استکبار جهانی است.

    وی در ادامه با اشاره به سالروز هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی در سال ۶۷، بیان داشت: خدا را شکرگزاریم که از همان ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس اسلامی ایران، هویت شیطانی آمریکا بر ملت ایران آشکار شد.

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه استکبارستیزی از اصول اساسی و آرمان‌های انقلاب است، افزود: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران و مسأله استکبارستیزی، از اصول جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی است.

    وی تاریخ انقلاب اسلامی را مملو از ظلم‌های آمریکا و حمایت‌های کاخ سفید از تروریست‌ها دانست و خاطرنشان ساخت: تاریخ انقلاب پر است از خون‌های به ناحق ریخته‌ای که دست آمریکایی‌ها در آن دخالت داشته است و امروز نیز با تحریم و تهدید نظامی، دشمنی خود با ملت ایران را ادامه می‌دهند اما آنها و مزدورانشان در منطقه بدانند که جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه قدرت نظامی و حمایت‌های ملت، اجازه عرض اندام به آمریکا و ایادی‌اش در منطقه را نخواهد داد.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *