×

امام جمعه الشتر: هیچ مسئولی نباید ‌بر سر راه سرمایه‌گذاران‌ مانع ایجاد کند/ آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران نیز به بن‌بست خواهد رسید

  • اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   امام جمعه الشتر گفت: مسئولین مربوطه می‌بایست شرایطی را فراهم نمایند تا کارآفرینان در حوزه اشتغال‌آفرینی تشویق شوند و موانعی که بیشتر به خاطر اعمال سلیقه‌های شخصی پیش روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد را مرتفع نمایند. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره […]

    امام جمعه الشتر:  هیچ مسئولی نباید ‌بر سر راه سرمایه‌گذاران‌ مانع ایجاد کند/ آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران نیز به بن‌بست خواهد رسید
  •  

    امام جمعه الشتر گفت: مسئولین مربوطه می‌بایست شرایطی را فراهم نمایند تا کارآفرینان در حوزه اشتغال‌آفرینی تشویق شوند و موانعی که بیشتر به خاطر اعمال سلیقه‌های شخصی پیش روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد را مرتفع نمایند.

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به دیدار هزاران نفر از کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره و اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارگر، کارفرما و کارآفرینان باید در دستور کار همه قوا و دستگاه‌ها و نیز نهادهای حاکمیتی قرار گیرد.

    وی افزود: حمایت از کالای ایرانی، مهمترین رکن و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی است.
    خطیب جمعه الشتر با بیان اینکه امروز اتاق جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در وزارت خزانه داری آمریکاست، تصریح کرد: آمریکا به دنبال توسعه‌طلبی در منطقه و جهان است و در این راستا برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به فشار اقتصادی و ایجاد اختلال در این بخش روی آورده به طوری که به صراحت می‌توان گفت، امروز اتاق جنگ علیه ایران اسلامی، وزارت خزانه‌داری آمریکا است.

    وی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در مقابل نظام مقدس اسلامی و عدم توانایی سران استکبار در مقابله نظامی با ایران، ابراز داشت: در ایران اسلامی چون مردم به پشتوانه دو عمود عظیمی به نام ولایت فقیه در حرکت هستند لذا آمریکا و متحدانش در جنگ نظامی علیه کشور ما ناتوان شده‌اند و با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی قصد دارند از این طریق به مقابله با کشور بپردازند.

    حجت‌الاسلام موسوی بیان داشت: آن چیزی که می‌تواند خواب خوش استکبار برای عدم مشروعیت این نظام مقدس اسلامی را برهم زند و ناکام بگذارد، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است و از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌های این امر، حمایت از کالای ایرانی است.

    وی خاطرنشان ساخت: در جنگ اقتصادی نیز اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در دستور کار همگان قرار گیرد، آمریکا در این حوزه نیز به بن‌بست خواهد رسید و کاری از پیش نخواهد برد.

    وی ادامه داد: مهم‌ترین مشکل کشور، در مسائل معیشتی مردم است و اگر در این زمینه، نگاه‌ها به بیرون از کشور باشد، اقتصاد مقاومتی معنی نخواهد داشت و مشکلات اقتصادی نیز پابرجا خواهند ماند.

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه باید قدر سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان در کشور دانسته شود، گفت: باید کارگزاران منطقه‌ای و ملی مطالعه‌ای نسبت به شرایط مناطق مختلف داشته باشند تا بسترهای ایجاد اشتغال در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف متناسب با شرایط همان منطقه برای جوانان جویای کار تعریف و اجرایی شوند.

    وی در پایان با اشاره به لزوم رفع هرچه سریعتر موانع دست و پا گیر در مسیر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، تأکید کرد: مسئولین مربوطه می‌بایست شرایطی را فراهم نمایند تا کارآفرینان در حوزه اشتغال‌آفرینی تشویق شوند و موانعی که بیشتر به خاطر اعمال سلیقه‌های شخصی پیش روی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد را مرتفع نمایند.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *