×

امام جمعه موقت الشتر‌: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد/خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد

  • بهمن ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری گفتند، حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲بهمن حماسه‌ایی تماشایی را رقم زد به گونه‌ای که دشمنان را مایوس کرد. به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام صالحی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار […]

    امام جمعه موقت الشتر‌: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد/خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد
  • امام جمعه موقت الشتر گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری گفتند، حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲بهمن حماسه‌ایی تماشایی را رقم زد به گونه‌ای که دشمنان را مایوس کرد.

    به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام صالحی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به‌ یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در این روز ملت ایران بسیار خوب درخشیدند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک راهپیمایی تماشایی را به نمایش گذاشتند.

    وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه تلاش‌های بسیاری صورت دادند تا مردم را مأیوس کنند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی احساس کردند که باید برای دفاع از کشور، دین، نظام و انقلاب خود وارد شوند و نشان دادند که همچنان پای بند به آن هستند.

    امام جمعه موقت الشتر حضور نسل جوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان از بصیرت مردم در مسیر انقلاب و دفاع از حریم امامت دانست و تصریح کرد: این وظیفه مسئولان است که با خدمت بی منت در مقابل عظمت حضور مردم قدردان آن‌ها باشند.

    خطیب جمعه الشتر ابراز داشت: گرچه مردم با مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی مواجه هستند اما این باعث نخواهد شد که اصل نظام به فراموشی سپرده شود.

    وی با بیان اینکه مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم زمینه رضای خدای متعال است چرا که این خدمت موجبات رضایت خلق شده و قطعاً دارای اجر اخروی و معنوی فراوانی است.

    حجت‌الاسلام صالحی ایام فاطمیه را نقطه عطفی در تاریخ تشیع دانست که به مسئله‌ سیاست و ولایت و دفاع از آن تاکید دارد، و در ادامه گفت: می‌توان با اتکا بر فلسفه‌ و اساس ایام فاطمیه در کشورمان که نظام سیاسی آن بر مبنای ولایت است، جایگاه امامت و ولایت را تبیین کرد.

    وی در پایان با اشاره به لزوم برپایی مجالس عزا و تبیین مقام آن بانوی بزرگوار، خاطرنشان ساخت: تمامی جنبه‌های زندگی و شهادت حضرت فاطمه(س) باید مورد مطالعه قرار گیرد و شناخت مکتب فاطمی نباید تنها مختص این ایام باشد بلکه باید اساس و سخنان حضرت فاطمه(س) با زندگی ما عجین باشد.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *