×

امام جمعه موقت الشتر: رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد

  • کد نوشته: 7416
  • دی ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه موقت الشتر با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه گفت: متاسفانه امروز در سطح کشور شاهد مشکلات معیشتی و معضل بیکاری در سطح جامعه هستیم و این خواسته بحق مردم را باید با تلاش شبانه روزی و با همت برطرف نمود.   به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام صالحی در خطبه های این […]

    امام جمعه موقت الشتر: رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد
  • رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد

    امام جمعه موقت الشتر با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه گفت: متاسفانه امروز در سطح کشور شاهد مشکلات معیشتی و معضل بیکاری در سطح جامعه هستیم و این خواسته بحق مردم را باید با تلاش شبانه روزی و با همت برطرف نمود.

     

    به گزارش نیساخبر” حجت الاسلام صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به ۲۲ دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب در سال ۵۷ اظهار داشت: بنیان این شورا در آذرماه سال ۵۷ در پاریس با مشورت یاران حضرت امام(ره) به خصوص شهید بهشتی طراحی و با شکل گیری این شورا اشخاص و گروه هایی که قرار شد هدایت انقلاب را به دست بگیرند مشخص و دست تمام کسانی که در پی منفعت و قدرت بودند و اصول اسلام و رهبری حضرت امام راحل را قبول نداشتند را کوتاه نمود.

     

    وی در ادامه به ۲۶ دی ماه و سالروز فرار شاه خائن اشاره و خاطرنشان کرد: چند حادثه در این مهم نقش داشت که اولین حادثه جمعه سیاه و شهدای گلگون کفن این روز تاریخی بود.
    امام جمعه موقت الشتر حادثه دوم را تظاهرات میلیونی مردم تهران عنوان کرد و افزود: حادثه سوم که باید از آن عبرت گرفت حادثه گوادلوپ بود که در آن سران چهار کشور آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه حضور داشتند و به این نتیجه رسیدند که حمایت از شاه را کنار بگذارند و با این کار خود نشان دادند که تا زمانی در خدمت آنها باشی و در جهت منافع آنها اقدام نمایی مورد حمایت هستی در غیر این صورت پشت شما را خالی خواهند کرد.
    خطیب جمعه الشتر در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص وقایع اخیر اشاره و تصریح کرد: رهبر انقلاب در ۱۹ دی ماه آمریکا در قبال ایران را در دو رویکرد قابل ارزیابی دانست که رویکرد اول تغییر رژیم حاکم بر ایران و سوریه سازی ایران بود.
    وی ادامه داد: در این رویکرد آمریکا با هدف قرار دادن شهرهای کوچک و حمایت از آنها درصدد بود تا روشی که در سوریه اجرا کرده بود را در ایران پیاده کند غافل از اینکه ایران با سوریه فرق دارد و با بصیرت مردم مانند همیشه ناکام ماند.
    حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: از نظر رهبر معظم انقلاب رویکرد دوم آمریکا مهار ایران از طریق تضعیف آن است که با اقدامات گوناگون در پی تضعیف حکومت در جهت ناکام گذاشتن سیاست های منطقه ای و اصولی ایران برآمده است.
    وی در ادامه سه نکته را در این خصوص از دیدگاه رهبر معظم انقلاب بیان داشت و گفت: نکته اول ناکامی آمریکا در حوادث اخیر بود که مانند همیشه نقشه های آنها با شکست مواجه شد؛ نکته دوم خساراتی بود که در این چند روز بر ایران تحمیل شد که آمریکا تقاص آن را پس خواهد داد و نکته سوم پاسخ مناسب جمهوری اسلامی به کسی که خود آمریکایی ها معتقدند که تعادل روحی مناسبی ندارد.
    حجت الاسلام صالحی در ادامه به بخش دیگری از فرمایشات رهبر انقلاب اشاره و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ایران از آمریکا هراسی ندارد زیرا اگر هراسی از آمریکا وجود داشت در دهه ۵۰ ، آمریکا را از ایران و در دهه ۹۰ از منطقه بیرون نمی انداخت و به فضل پروردگار در آینده ای نزدیک آمریکا را از صحنه روزگار محو خواهد نمود.
    وی با اشاره به عشق و ارادت مردم به انقلاب تصریح کرد: زمانی که انسان چیزی را با عشق به دست می آورد حاضر است برای حفظ آن جان خود را فدا کند لذا توطئه اخیر که با حمایت و نقشه های مثلث آمریکا، سعودی و پادوی منافقین و شکل دادن به اغتشاشات در شهرهای مختلف شکل گرفت به خاطر عشق مردم به انقلاب ناکام ماند.
    حجت الاسلام صالحی با اشاره به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه خاطرنشان ساخت: متاسفانه امروز در سطح کشور شاهد مشکلات معیشتی و معضل بیکاری در سطح جامعه هستیم و این خواسته بحق مردم را باید با تلاش شبانه روزی و با همت برطرف نمود زیرا به قول مقام معظم رهبری گره کوری نیستند که باز نشوند.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *