×

انتخابات از فردا وارد فاز اجرایی می شود…

  • کد نوشته: 10818
  • آذر ۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار دلفان گفت: طبق اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، در اجرای ماده ی ۴۵ قانون انتخابات مجلس شواری اسلامی و ماده ۲۱ آئین نامه ی اجرایی آن ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ماه سال جاری جمعاً به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.

    انتخابات از فردا وارد فاز اجرایی می شود…
  • به گزارش نیساخبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دلفان: حشمت بهمنی ضمن اعلام این مطلب افزود: لذا داوطلبان دو شهرستان دلفان و سلسله می توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به فرمانداری شهرستان دلفان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کنند.

    وی با اشاره به مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس باید به منظور ثبت نام اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس دار و یک نسخه تصویر تمامی صفحات آن، یک قطعه عکس ۳ در ۴ جدید و اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر(حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن) را به همراه داشته باشند.

    بهمنی اضافه کرد: همچنین اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائم و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه را نیز داوطلبین در نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید همراه داشته باشند.

    مقام عالی دولت در دلفان افزد: تمام امکانات برای ثبت نام از داوطلبین فراهم شده و با توجه به اینکه فرآیند ثبت نام به صورت مکانیزه امکانپذیر است کسانی که شرایط لازم را نداشته باشند یا نقص مدرک داشته باشند امکان نام نویسی آنها مقدور نخواهد بود.

    بهمنی افزود: داوطلبان نمایندگی در طول یک هفته که امکان ثبت نام وجود دارد به فرمانداری دلفان مراجعه نمایند و ثبت نام را به روز پایانی موکول نکنند.

    وی ادامه داد: مطمئنا کسانی که خود را برای این عرصه مهم آماده می کنند باید مقید به قانون باشند لذا به داوطلبان نمایندگی مجلس توصیه می شود از آوردن طرفداران و همراهان خود به محل ثبت نام خودداری نمایند.

    حشمت بهمنی تصریح کرد:ثبت نام داوطلبان از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه در سراسر کشور آغاز می شود و ستاد انتخابات شهرستان دلفان با آمادگی کامل ازساعت ۸ تا ۱۸ نسبت به نام نویسی اقدام خواهد کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *