×

انتقاد ائمه جمعه لرستان از ‌سوء‌مدیریت، کم‌کاری و بی‌انگیزگی برخی مسئولان

  • کد نوشته: 7413
  • دی ۲۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • ائمه جمعه استان لرستان تأکید کردند: دشمن با تحریم اقتصادی تلاش کرده مشکلات معیشتی برای مردم به وجود آورد ولی در برخی مواقع نیز ضعف و سوء مدیریت، کم‌کاری و بی‌انگیزگی مدیران دیده می‌شود. به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیست و هفتم […]

    انتقاد ائمه جمعه لرستان از ‌سوء‌مدیریت، کم‌کاری و بی‌انگیزگی برخی مسئولان
  • ائمه جمعه استان لرستان تأکید کردند: دشمن با تحریم اقتصادی تلاش کرده مشکلات معیشتی برای مردم به وجود آورد ولی در برخی مواقع نیز ضعف و سوء مدیریت، کم‌کاری و بی‌انگیزگی مدیران دیده می‌شود.

    نماز جمعه شهرستانها

    به گزارش نیساخبر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت فدائیان اسلام و روحانی شهید و مجاهد نواب صفوی اظهار داشت: فدائیان اسلام در دوران اختناق رضاخانی تلاش‌های زیادی برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام اسلامی کردند و مجاهدت‌های نواب صفوی ویارانش در تاریخ ماندگار است.

    وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با اغتشاشات عناصر ضدانقلاب و مزدوران داخلی دشمنان افزود: این هفته رهبر حکیم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم مؤمن و انقلابی قم به تبیین جنبه‌های مختلف این فتنه جدید پرداختند و ابعاد و لایه‌های مختلف این توطئه دشمن در سوءاستفاده از حق مردم را تشریح کردند، فتنه‌ای که حضور حماسی و گسترده و به‌موقع ملت درصحنه دفاع از انقلاب و نظام و ملت آن را ناکام گذاشت.

    خطیب نماز جمعه بروجرد عنوان کرد: در روزهای اخیر ملت ایران با آمدن به صحنه حرکتی بی‌نظیر در دنیا را خلق کرد. فتنه اخیر که باهمت ملت سرکوب شد از سه ضلع تشکیل‌شده بود که در یک ضلع آن مستکبرانی همچون امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار داشتند که توطئه و برنامه متعلق به آن‌ها بود در ضلع دوم ثروتمندان حرام‌خوار منطقه قرار داشتند که پول ملت‌های مسلمان را صرف کشتار مسلمین و نوکری استکبار می‌کنند شامل عربستان سعودی و چند کشور دیگر عرب و در ضلع سوم منافقان کوردل، سلطنت‌طلبان، عناصر ضدانقلاب و نفوذی‌های داخلی که این‌ها پیاده‌نظام فتنه بودند و با یک ضربه کاری و حضور میدانی ملت همه شکست خوردند.

    وی بابیان اینکه نوک پیکان فتنه دشمن متوجه ملت ایران و اصل اسلام بود، تصریح کردم دشمن با اصل اسلام و ملت ایران دشمن است و این امر در شعارهای آن‌ها علیه اسلام و روحانیت که پاسدار اسلام هستند و علیه مظاهر ملت ایران مثل سوزاندن پرچم پرافتخار ایران مشهود است. آن‌ها نمی‌گفتند این نظام یا این مسئول و یا این دولت را نمی‌خواهیم بلکه می‌گفتند نه اسلام، نه قرآن.

    ترابی ادامه داد: کجا آن‌ها حاضر شدند جان خود را فدای ایران کنند، آن زمانی که فرزندان رشید حزب‌اللهی در دوران دفاع مقدس جان فدای ایران کردند در کجا بودند و در کدام سوراخ خزیده بودند؟ آن‌ها نقش ستون پنجم دشمن را داشتند و به دشمن مناطق عملیاتی و تجمع رزمندگان را گرا می‌دادند. در جریان اغتشاشات اخیر در ۱۵ شهر کشور مصلا نماز جمعه را آتش زدند و دفتر امام‌جمعه را تخریب کردند و به حسینیه‌ها و مساجد لطمه زدند و این نشان می‌دهد آن‌ها با اصل اسلام و نهادهای منصوب به ولایت مشکل‌دارند.

    وی بیان کرد: آمریکایی‌ها از این شکست و رسوایی‌شان در فتنه اخیر به‌شدت عصبانی‌اند چون هم در عملیات میدانی از ملت تودهنی خوردند هم در عرصه بین‌الملل در شورای امنیت سازمان ملل شکست سنگینی متحمل شدند و بعدازاینکه تلاش کردند در جلسه اضطراری شورای امنیت از آشوبگران دفاع کنند و به جمهوری اسلامی فشار بیاورند نه‌تنها موفق نشدند که منزوی شدند و دیگر اعضای شورای امنیت با آن‌ها همکاری نکردند به دلیل اینکه رسیدگی به آشوب‌های داخلی یک کشور در صلاحیت شورای امنیت نیست و این شورا در امنیت منطقه و جهان بحث می‌کند.

    امام‌جمعه بروجرد گفت: اینکه طی روزهای اخیر کنگره امریکا قطعنامه‌ای در حمایت از آشوبگران صادر می‌کند و جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند و از دولتشان می‌خواهد که تحریم‌های هدفمند علیه ایران وضع کند به دلیل این است که از ایران عصبانی‌اند چراکه نتوانستند کاری از پیش ببرند و از سر جنون این کارها را می‌کنند.

    وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره تقاص گرفتن از آمریکا افزود: جمهوری اسلامی کشوری نیست که مداخله در امور داخلی‌اش را تحمل کند و کسی امنیت داخلی‌اش را بر هم بزند و دست روی دست بگذارد و قطعاً به این زودی پاسخ محکم و دندان‌شکنی به آمریکا و ایادی منطقه‌ای امریکا خواهد داد.

    ترابی با اشاره به تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب در جلسات خصوصی به مسئولان نظام در رابطه با مشکلات کشور تصریح کرد: دشمن با تحریم اقتصادی تلاش کرده مشکلات معیشتی برای مردم به وجود آورد اما همه مشکلات هم کار دشمن نیست و جاهایی ضعف و سوء مدیریت، کم‌کاری و بی‌انگیزگی مدیران وجود دارد و برخی مدیران بی‌دردند که این امور بارها توسط رهبر معظم انقلاب به مسئولان نهیب زده‌شده است.

    بسترسازی سرمایه‌گذاری در ازنا فراهم شود

    حجت‌الاسلام علی سپهوند امام‌جمعه ازنا بابیان اینکه دلیل اصلی ثبت سالروز فرار شاه خائن از کشور برای یادآوری ظلم‌های است که در حق مردم رواداشت و دلیل دیگر آن چگونگی به دست آوردن نعمت انقلاب اسلامی بود است اظهار داشت: مسئله خیانت وجود دارد و سالروز خائنان را می‌گیریم تا مسئله خیانت آن‌ها را بررسی کنیم.

    وی با اشاره به شجاعت مقام معظم رهبری افزود: زمانی یک فرد منحرف و ضعیف نفس‌بر سر یک مملکتی باشد چگونه آن کشور می‌خواهد پیشرفت کند و امروز ما به برکت انقلاب یک رهبر شجاع و با داریت همچون مقام معظم رهبری که نائب عام امام زمان(عج) است راداریم.

    امام‌جمعه شهرستان ازنا عنوان کرد: ۲۷ دی‌ماه سالروز شهادت یک سید روحانی مجاهد است که همه فعالیت‌های خود را زیر نظر مجتهدان آن زمان انجام می‌داد و یک گروه را به نام فدایان اسلام که در این مسیر با اخلاص جان خود را فدای اسلام کردند را تشکیل دادند.

    وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث اتفاقات اخیر بیان کرد: در کلام ایشان یک جامعیت بود که همه مردم ایران جامعیت کلام ایشان را به‌خوبی ملاحظه کردند و مقام معظم رهبری در سخنان خود مثلث شوم اسرائیل، آمریکا، انگلیس و آل سعود را برملا کردند و با شجاعت و سرایت به دشمنان اعلام کردند ضربه‌ای زده‌اید و قطعاً هم ایران اسلامی باقدرت و قوت به دشمنان ضربه خواهد زد.

    سپهوند تصریح کرد:۱۹  دی‌ماه روز شهرستان ازنا است که در همین روز در عملیات کربلا ۵ این شهرستان ۴۲ شهید گلگون‌کفن و ۱۲۰ جانباز را باعظمت ثبت کردند و ۱۹ دی‌ماه عظمت ولایت مداری شهرستان ازنا را نشان می‌دهد.

    وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان همایش روز شهرستان خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس عمده مردم شریف ازنا جزء رزمندگان و جانبازان آن دوران هستند که برای شهرستان یک افتخار بزرگی است و مردم شهرستان ازنا دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند که در هر گوشه این شهر یک خانواده شهید را می‌توانیم ببینیم.

    امام‌جمعه شهرستان ازنا اظهار داشت: مسئولان کشوری، استانی و شهرستان در مقابل این‌همه عظمت که این شهرستان برای انقلاب رقم‌زده است یک خدمت متوازی با مسئولان شهرستان با فرماندار انجام شود و بستر را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنند تا مهم‌ترین مشکلات شهرستان که اشتغال است حل شود.

    انتهای پیام/

     منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *