×

انتقاد امام جمعه الشتر از وزارت ورزش وجوانان/بهتر است اسم این وزارت خانه به وزارت ورزش تغییر یابد!

  • کد نوشته: 5774
  • مرداد ۲۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام موسوى در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره نمود و این روز را گرامی داشت.     وی در این خصوص افزود: یادآوری ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به […]

    انتقاد امام جمعه الشتر از وزارت ورزش وجوانان/بهتر است اسم این وزارت خانه به وزارت ورزش تغییر یابد!
  • به گزارش نیساخبر، حجت الاسلام موسوى در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) به اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره نمود و این روز را گرامی داشت.

     

     

    وی در این خصوص افزود: یادآوری ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به خاطر این است که در جامعه ای که الگوی آن این دو بزرگوار هستند باید تمام اعمال و رفتار آنان الگو باشد.

    خطیب جمعه الشتر خاطرنشان کرد: متاسفانه ما فقط ظاهر قضیه را می بینیم و برنامه هایی که در تلویزیون به مناسبت ازدواج این دو معصوم(ع) ساخته می شود خود به نوعی ترویج اشرافی گری و ازدواج سخت است.

    حجت السلام موسوى یادآور شد: نباید فراموش کرد که ما شیعه و رهرو علی(ع) هستیم و این با ازدواج سخت، سن بالای ازدواج، مهریه های سنگین در تضاد است و این رویه خلاف سیره آن امام همام می باشد.

    خطیب جمعه الشتر با اشاره به اینکه نمی شود دم از تبعیت از اهل بیت زد ولی با دوری از سیره آنها و اعمال سنت ها و بدعت های غلط صد در صد مخالف اهل بیت(ع) عمل نمود، افزود: بخشی از این اقدام متوجه مردم است و بخش مهم آن به خاطر عملکرد مسئولینی است که چون این امر برای آنها نفعی ندارد در این خصوص اقدام قابل ملاحظه ای را انجام نمی دهند.

    حجت الاسلام موسوى با انتقاد از عملکرد وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: بهتر است اسم این وزارت خانه به وزارت ورزش جوانان تغییر یابد زیرا در عمل شاهد هستیم در امور مربوط به جوانان برنامه ریزی خاصی صورت نمی گیرد.

    خطیب جمعه الشتر در ادامه بیان داشت: زشت ترین اعمال نزد خداوند خودکشی است امام متاسفانه شاهد هستیم وقتی کسی خودکشی می کند مردم به صورت با شکوه در مراسم ترحیم وی حاضر می شوند که این امر سبب اشاعه خودکشی در جامعه می‌گردد که باید از این امر اجتناب نمود.
    حجت السلام موسوى در ادامه با اشاره به مراسم رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم، تقارن شروع به کار دولت جدید را با هفته دولت به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که افرادی که دارای شایستگی بیشتری هستند مسئولیت مهم وزارت را برعهده بگیرند.

    وی افزود: ان شاالله شروع به کار دولت جدید با تفاهم ملی، نقد سازنده، خیرخواهی و پیروی از منویات همراه باشد و جناح های سیاسی با پرهیز از سیاه نمایی و ناکارآمد نشان دادن دستاوردهای دولت آب به آسیاب دشمن نریزند و سبب از بین رفتن اتحاد و وحدت ملی در جامعه نشوند.

    وی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دولتمردان به ذکر دستاوردهای دولت برای مردم بپردازند و آنان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش امیدوار نمایند و توطئه های دشمنان در زمینه القای ناکارآمدی نظام را خنثی نمایند.

    حجت الاسلام موسوى در ادامه به ۲۸ مرداد سالروز کودتای آمریکایی انگلیسی علیه دولت قانونی ایران اشاره و بیان داشت: این کودتا ثمره وادادگی به آمریکا و انگلیس بود که باید به عنوان پند تاریخ مورد توجه همه باشد.

    خطیب جمعه الشتر در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدای حرم به خصوص شهید حججی که برای دفاع از ایران و حریم اهل بیت سینه سپر کره اند به ۳۱ شهریور روز صنعت دفاعی اشاره و افزود: بعد از انقلاب و به برکت وجود جوانان کشور توانسته ایم دانش دفاعی کشور را بومی و در مقابل تهدیدات مختلف دشمنان ایستادگی نماییم که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *