×

انقلاب را باید به جوانان سپرد/ دشمن در عجز و التماس قرار دارد

  • کد نوشته: 10518
  • آبان ۱۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • .
    انقلاب را باید به جوانان سپرد/ دشمن در عجز و التماس قرار دارد

    بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته است و ارگان‌های دولتی مانند جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت بایستی در این حوزه به خوبی ظرفیت‌های کشور را شناسایی کرده و به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنند.

    انقلاب را باید به جوانان سپرد/ دشمن در عجز و التماس قرار دارد
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایطی صادر شده که دشمن در عجز و التماس قرار دارد و نام انقلاب اسلامی در اوج قدرت چهل ساله خود دارد.

    به گزارش نیساخبر ، آیت الله سیداحمد میرعمادی صبح امروز در همایش گام دوم انقلاب که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس گفته‌های مسئولان دفتر مقام معظم رهبری، ایشان معمولا اسناد و بیانیه‌های را خود دوباره بازبینی می‌کنند اما در مورد بیانیه گام دوم انقلاب ایشان بیش از هفت بار آن را تصحیح کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دارای ویژگی‌های ۱۰ گانه است، افزود: این بیانیه یکی از مهمترین اسناد تاریخ انقلاب محسوب می‌شود زیرا در این سند یک تحلیل جامع از اقدامات ۴۰ سال گذشته انقلاب صورت گرفته  است.

    نماینده ولی فقیه در استان  لرستان بیان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مبداهای تاریخ سیاسی دنیا محسوب می‌شود و شاهد این هستیم که شعارهای انقلاب‌های سایر کشورهای دنیا نیز از انقلاب اسلامی تاثیر پذیرفته است.

    آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی مفهوم قدرت را در دنیا عوض کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داد حمایت مردم از حکومت‌ها مهمترین عامل قدرت یک نظام است.

    وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران معادلات ابرقدرت‌ها را عوض کرد، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس واقعیت‌های ایران اسلامی نوشته شده و از پشتوانه چهل ساله انقلاب برخوردار است.

    امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: در شرایطی این بیانیه صادر شده که دشمن در عجز و التماس قرار دارد و نام انقلاب اسلامی در اوج قدرت چهل ساله خود دارد.

    آیت الله میرعمادی با عنوان کردن این موضوع که هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب حرکت به سوی تحقق تمدن اسلامی است، گفت: بیانه گام دوم انقلاب تحلیل درستی از گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی ارائه داده است.

     وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: تاریخ چهل ساله انقلاب سرشار از افتخار آفرینی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

    نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به موضوع اقتصاد توجه ویژه‌ای داشته است و ارگان‌های دولتی مانند جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت بایستی در این حوزه به خوبی ظرفیت‌های کشور را شناسایی کرده و به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنند.

    آیت الله میرعمادی با بیان اینکه بایستی انقلاب را به جوانان سپرد، تصریح کرد: تمدن سازی که در گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده است بایستی بر مبنای اسلام پایه گذاری شود.

    وی با اشاره به اینکه بایستی برای حل مشکلات مردم برظرفیت‌های درونی کشور تکیه کنیم، بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب شاخص‌های جدیدی برای سنجیدن انقلاب در نظر گرفته شده است.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *