×

 اهدا سفرمشهد و کارت عضویت افتخاری بسیج به وحید امیری+عکس

  • کد نوشته: 8204
  • تیر ۱۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   فرمانده سپاه لرستان با حضور در منزل پدری وحید امیری؛بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از بازی حرفه ای وهنرمندانه وی در جام جهانی روسیه تقدیر و تشکر کرد. به گزارش نیساخبر“سردار مرتضی کشکولی؛فرمانده سپاه استان به همراه  جمعی از کارکنان این مجموعه با حضور در منزل پدری وحید امیری؛ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران […]

     اهدا سفرمشهد و کارت عضویت افتخاری بسیج به وحید امیری+عکس
  •  اهدا سفرمشهد و کارت عضویت افتخاری بسیج به وحید امیری+عکس

     

    فرمانده سپاه لرستان با حضور در منزل پدری وحید امیری؛بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از بازی حرفه ای وهنرمندانه وی در جام جهانی روسیه تقدیر و تشکر کرد.

    به گزارش نیساخبر“سردار مرتضی کشکولی؛فرمانده سپاه استان به همراه  جمعی از کارکنان این مجموعه با حضور در منزل پدری وحید امیری؛ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از بازی حرفه ای و هنرمندانه وی درجام جهانی تقدیر و تشکر کرد.

     

    وی با بیان این که کشور ایران،کشور امام زمان(عج) است و ان شاالله انقلاب حضرت به این انقلاب و جمهوری اسلامی برمی گردد گفت:به خواست و اراده پروردگار کشور ما از همه لحاظ  چه از نظر جغرافیایی، معادن، دین و مذهب و … نسبت به دیگر کشورها در جایگاه بالاتری قرار دارد به طوری که می توان گفت ایران مرکز ثقل جهان است.

    تجلیل فرماده سپاه لرستان از امیری

    سردارکشکولی اظهار داشت: جوانان ما چه در زمان جنگ و چه بعد از آن و در زمینه های متفاوت علمی ،پژوهشی سرآمد بودند و امروز شاهد موفقیت آن ها در رشته های ورزشی متفاوت هستیم.

     وی تأکید کرد: بازی های فوتبال جام جهانی یک رقابت سخت سیاسی است چراکه بازیکنان یک ملل با ارائه و نمایش یک بازی مقتدرانه نشان دهنده برخورداری افراد تیم از یک جامعه قوی است.

    تجلیل کشکولی از وحید امیری

    سردارکشکولی خطاب به وحید امیری با اشاره به این که قهرمان ماندن از قهرمان شدن سخت تر است گفت: شما و دیگر فوتبالیست ها که مقتدرانه و غیرتمندانه بازی کردید مایه مباهات ما و کشور هستید و ما به شما به عنوان قهرمانان ملی افتخار می کنیم.

    فرمانده سپاه لرستان در این خصوص گفت: شما باید با رفتار و عمل خود این پهلوانی ،جوانمردی و افتخار ملی و جهانی را حفظ کنید.

    تجلیل فرماده سپاه لرستان از امیری2

    وحید امیری در این دیدار گفت: افتخار می کنم فرزند لرستان هستم، ما تمام تلاشمان کسب افتخار برای ایران اسلامی بود.

    امیری با بیان این که تیم ملی در شرایط نابرابری مقابل دیگر کشورها پا به عرصه رقابت های جام جهانی گذاشت تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلات توانستیم مقابل ابرقدرت های فوتبال بازی های خوبی انجام دهیم.

    دیدار کشکولی،فرمانده سپاه لرستان با وحید امیری3

    وی ادامه داد: بچه ها از دل و جان برای موفقیت و شادی کردن دل مردم ایران تلاش کردند.

    پدر امیری در گفت و گوی صمیمانه با فرمانده سپاه لرستان گفت: اگر تلاش شبانه روزی رزمندگان سپاه انقلاب اسلامی نبود امنیتی در کشور ما وجود نداشت آن گاه امروز فرزندان ما نمی توانستند این چنین راحت در میادین بین المللی همچون جام جهانی حضور پیدا کنند.

    تجلیل کشکولی از وحید امیری1

    در پایان این دیدار سردار کشکولی ضمن اهدا سفر مشهد با تمام امکانات رفاهی به امیری و خانواده اش ،با انداختن چفیه به گردن این بازیکن و دادن کارت عضویت افتخاری در بسیج از زحمات وی تقدیر کرد.

    انتهای پیام/

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

       

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *