×

ایجاد وحدت فرماندهی در ساماندهی مشارکت‌های مردمی

  • کد نوشته: 12269
  • فروردین ۲۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان از ایجاد وحدت فرماندهی در ساماندهی مشارکتهای مردمی در استان لرستان خبر داد.

    ایجاد وحدت فرماندهی در ساماندهی مشارکت‌های مردمی
  • سردار مرتضی کشکولی  صبح امروز در جلسه ائمه جمعه سراسر لرستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: طرح غربالگری در استان به همت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری ۵۸ تیم بسیجی به تعداد ۷۴۱ نفر اعم از برادر و خواهر بسیجی به اتمام رسید.

    وی افزود: در این طرح از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در استان با خود اظهاری و تماس تلفنی حدود ۱۰هزار و ۹۲۷ نفر مشکوک و در حال حاضر حدود ۹۲۳ نفر مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۹۴ نفر بستری و مابقی در منازل قرنطینه هستند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: در این مواقع نیروهای سپاه با همکاری ناجا باید این تعداد مبتلا به کرونا در استان را حداقل ۱۴ روز از بیرون آمدن در خانه جلوگیری کنند و در صورت تمرد توسط عوامل به نقاهتگاه های دولتی و سپاه منتقل که در صورت کامل شدن این طرح، ویروس کرونا کنترل می شود و خیلی زود می توانیم جامعه را از این بحران نجات دهیم.

    کشکولی با اشاره به تشکیل دو ستاد در استان گفت: دو ستاد، یکی با مدیریت استاندار لرستان و شرکت همه دستگاه‌های اجرایی و دیگری ستاد ساماندهی و سازماندهی مشارکت های مردمی در حال حاضر برای پیشگیری و کنترل با ویروس کرونا تشکیل شده اند که مدیریت ستاد ساماندهی و سازماندهی مشارکت‌های مردمی به عهده فرمانده سپاه در استان و در شهرستانها به عهده فرماندهان سپاه شهرستان است.

    وی تصریح کرد: اصل کار ما، ایجاد وحدت فرماندهی در ساماندهی مشارکت های مردمی است که در این راستا باید با مدیریت بتوانیم مشارکت‌های مردمی از اعم از کارهای خیرخواهانه که توسط مردم صورت می گیرد مثلا برای رفع آلودگی در حال حاضر ۴۰ نقطه در استان هوشمند مشخص شده که رفع آلودگی می‌کنند دیگر نیاز به موارد خاص در این کار نیست یا برای تهیه محلول که از طرف دانشگاه علوم پزشکی مشخص شده، مراکز درمانی، مکانهای عمومی، خیابان ها و هر جایی که نیاز به رفع آلودگی باشد که این همه کارها باید با مدیریت ساماندهی مشارکت های مردم صورت بگیرد و خیرین حتما باید سطح بندی شوند که دوباره کاری صورت نگیرد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از علاقه مندی مردم و کمک به این بحران خبر داد و گفت: در این راه روحانیون و ائمه جمعه باید مردم را تشویق که هر کسی هر چه قدر می تواند کمک کند و تنوع نیازهای مردم در این زمینه هم وجود دارد که بخش عظیمی از آن را روحانیان با آموزش، آزادسازی، مشاوره های معنوی و مشاوره های محلی خانه به خانه می توانند کمک کنند.

    وی با اشاره به اینکه در این بحران به وجود آمده ما با هیچ کسی دعوای سیاسی و گرایشات سیاسی نداریم، گفت: ما باید در این راه بتوانیم همه با تعامل، برادری و اتحاد از این بحران عبور کنیم.

    کشکولی با اشاره به قریب ۲۰۰ هزار تولید ماسک در روز در استان گفت: توزیع این ماسک ها در استان بی هدف صورت می‌گیرد و اولویت ما باید رفع نیاز دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان باشد و بخش خصوصی، بسیج جامعه پزشکی سپاه و روحانیون باید به کمک مدافعان سلامت و کادر درمان بیایند تا انگیزه کافی برای آنها وجود داشته باشد.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در تامین تجهیزات تخصصی، عمومی و مصرفی دانشگاه علوم پزشکی پزشکی حتماً باید کمک شود،اظهارداشت: این وحدت فرماندهی را همه باید کمک کنیم که در این راه هیچ کسی، رئیس یا مدیر نیست و همه باید از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم تا انشاءالله بتوانیم برای ویروس غلبه و زندگی را برای مردم به حالت اولیه برگردانیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *