×

ایران با بکارگیری ظرفیت‌های داخلی اصلا نیازی به اروپا و آمریکا ندارد

  • آبان ۲۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده سپاه استان لرستان گفت: با توجه به ظرفیت های داخلی کشور اگر کمترین توجهی به ظرفیت‌های داخلی کنیم اصلا نیازی به اروپا و آمریکا نداریم. به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در حاشیه دیدار با نخبگان بسیجی استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و بسیج اظهارداشت: امروز جلسه […]

    ایران با بکارگیری ظرفیت‌های داخلی اصلا نیازی به اروپا و آمریکا ندارد
  • فرمانده سپاه استان لرستان گفت: با توجه به ظرفیت های داخلی کشور اگر کمترین توجهی به ظرفیت‌های داخلی کنیم اصلا نیازی به اروپا و آمریکا نداریم.

    به گزارش نیساخبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در حاشیه دیدار با نخبگان بسیجی استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و بسیج اظهارداشت: امروز جلسه بسیار خوبی با نخبگان بسیجی ۲۳ قشر استان داشتیم و فرصت بسیار خوبی بود تا نظرات و پیشنهادات این نخبگان بسیجی جمع بندی شود.

    وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در قشرهای مختلف بسیج داریم، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید دارند چرا که ما در بخش های مختلف غنی هستیم و این غنی بودن فقط مربوط به معادن و منابع زیر زمینی نیست بلکه در نیروی انسانی و فکر نیز غنی هستیم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های داخلی کشور اگر کمترین توجهی به ظرفیت‌های داخلی کنیم اصلا نیازی به اروپا و آمریکا نداریم.

    وی بیان کرد: در بحث برجام حدود شش ماه است که اروپایی‌ها هر روز با ما بازی می‌کنند و می‌خواهند ساز و کاری را مهیا کند اما این یک بازی است که هم ایران در برجام بماند و هم اینکه ترامپ به تعهداتش عمل نکند که در این بین فقط می‌خواهند فرصت را از ما بگیرند.

    سردار کشکولی با تاکید بر اینکه نباید نگاه دولت و مسئولان به غرب باشد، گفت: بخشی از اروپایی‌ها دشمن قدار ما هستند پس باید به ظرفیت‌های داخل توجه شود و یکی از همین ظرفیت‌ها وجود نخبگان بسیجی است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *