×

بازخوانی وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در حوزه‌های علمیه خواهران به صورت مجازی

  • کد نوشته: 12625
  • خرداد ۱۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • معاون فرهنگی مدیریت حوزه‌های خواهران لرستان گفت: خواهران طلبه لرستانی در مسابقات بازخوانی وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب که در حوزه‌های علمیه به صورت مجازی برگزار می‌گردد، شرکت می‌نمایند.

    بازخوانی وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در حوزه‌های علمیه خواهران به صورت مجازی
  • سمیه عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

    وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با سلوک علمی و عملی خویش به مسلمین جهان قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید و با تحمل مشقات و سختی‌های مسیر، با ثبات قدم، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) گذاشت؛ تا رهروانش راه صواب از ناصواب را تشخیص و مسیر حق و حقانیت را برگزینند.

    معاون فرهنگی مدیریت حوزه های خواهران لرستان در خصوص نگاه بنیان‌گذار انقلاب به حوزه‌های علمیه گفت: از منظر معمار کبیر انقلاب، بی‌تردید روحانیتِ اصیل و متعهد طی قرون‏‎ ‎‏متمادی تاکنون، وظیفه حفظ اسلام و دفاع از مبانی مقدس آن را بر عهده داشته است.

    عزیزی بیان داشت: از دیدگاه امام، ‎‎‏این علمای نستوه بودند که با جان فشانی‌ها و تحمل انواع فشارها و با مجاهدت و تعلیم و‏‎ ‎‏تعلّم‌های شبانه‌روزی، اسلام ناب را از دستبرد مهاجمان حفظ کرده و به نسل‌های بعدی‏‎ ‎‏انتقال داده‌اند.

    وی با بیان اینکه‏ امام راحل حوزه‌های علمیه و روحانیت را عامل حیات اسلام می‌دانست، افزود: به همین‏‎ ‎‏دلیل در ابتدای نهضت، حرکت اصلاحی و روشن‌گر خود را از آن جا آغاز کرد.

    معاون فرهنگی مدیریت حوزه‌های خواهران لرستان گفت: بر حوزوی و حوزویان واجب است که متعهدانه و مجدانه در مسیر آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب حرکت کنند.

    عزیزی تصریح کرد: به همین مناسبت در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، خواهران طلبه لرستانی ضمن شرکت در مراسم مجازی سالگرد امام راحل با حضور ارزشمند حضرت آیت الله اراکی و حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم؛ در مسابقات بازخوانی وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب که در حوزه‌های علمیه خواهران به صورت مجازی برگزار  می‌گردد، شرکت می‌نمایند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *