×

فرماندار سلسله:
بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با مردم مدارا کنند

  • کد نوشته: 13285
  • مرداد ۷, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرماندار سلسله نیز با اشاره به عملکرد ۴۲۰ درصدی شهرستان در سال گذشته در دریافت تسهیلات روستایی و عشایری، اظهار داشت: شهرستان سلسله در این زمینه توانست رتبه نخست لرستان را به خود اختصاص دهد.

    بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با مردم مدارا کنند
  •  

    شریف خسروی افزود: امسال شهرستان سلسله از لیست دریافت تسهیلات روستایی و عشایری خارج شده  و انتظار می رود که نماینده مردم از طریق استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری های لازم را درخصوص سهمیه شهرستان داشته باشد.

    خسروی با تاکید بر اینکه بانک های عامل شهرستان باید در پرداخت تسهیلات حداکثر همراهی را با مردم داشته باشند، عنوان کرد:بانک ها مجاز نیستند بنگاه های اقتصادی را که در پرداخت اقساط خود با مشکل مواجه شده اند را تملک کنند بلکه باید اطلاع دهند تا از طریق ستاد تسهیل استان پیگیر برطرف کردن مشکل این واحدها شویم.

    وی ادامه داد: چنانچه دستگاه های اجرایی مربوطه مشکلات واحدهای اقتصادی خود را مراقبت و پیگیری نکنند، مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

    وی با تاکید بر جذب تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک های عامل، گفت: نباید سهمیه قرض الحسنه از شهرستان خارج شود و چنانچه در این زمینه قصوری رخ دهد برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت چرا که این تسهیلات سهم  شهرستان است.

    فرماندار سلسله با اشاره به مدیران بانک های عامل، گفت: با معاونین اعتباری حداکثر ارتباط را داشته باشید تا طرح ها طول نکشند.

    وی افزود: دستگاه های اجرایی صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی باید نیازمندی های شهرستان را احصا و اولویت بندی کنند تا بانک های پرداخت کننده تسهیلات را در مسیر این اولویت ها قرار دهیم تا نتیجه آن به نفع شهرستان باشد.

    خسروی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک های شهرستان به منظور حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع، بیان کرد: خوشبختانه بانک های عامل شهرستان همواره همکاری خوبی داشته اند و بیشتر از منابعی که در اختیار داشته اند، تسهیلات پرداخت کرده اند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *