×

دادستان خرم‌آباد تاکید کرد:
برخورد با تیراندازی‌ها و جرایم مخل نظم عمومی در اولویت است

  • شهریور ۳, ۱۳۹۹
  • ۰
  • دادستان خرم‌آباد با اشاره به اولویت برخورد با جرایم مخل نظم عمومی و تیراندازی‌ها، گفت: شناسایی اراذل و اوباش سابقه دار و مجرمین خطرناک در دستور کار قرار گرفته است.

    برخورد با تیراندازی‌ها و جرایم مخل نظم عمومی در اولویت است
  • داریوش شاهون وند در مراسم تکریم و معارفه دادستان خرم آباد با اشاره به اینکه دادستان به عنوان مدعی العموم، بایستی در جهت حفظ نظم و امنیت و گرفتن حق مظلوم از ظالم اقدام کند، اظهار داشت: حفظ حقوق عامه در رأس کار است که متأسفانه در لرستان تا حدودی مغفول واقع شده است.

    وی به تشریح راهکارهای ارتقای نظم و امنیت و تحقق سیاست‌های اساسی دستگاه قضا در خرم آباد پرداخت و گفت: جلوگیری از تعطیلی کارخانجات، نظارت بر عملکرد بانک‌ها، برخورد با مفاسد اقتصادی، برخورد با معترضین به بیت المال، حمایت از مسئولان جهادی، نظارت بر نحوه عملکرد در زندان‌ها، جلوگیری از اعطای مرخصی به زندانیان با سابقه و… از جمله موارد در دستور کار است.

    دادستان خرم‌آباد برخورد با جرایم خشن و مخل نظم عمومی و برخورد با تیراندازی‌ها را از اولویت‌های در دستور کار برشمرد و افزود: شناسایی اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک، شناسایی قاتلان متواری و شناسایی مجرمین خطرناک از راهکارهای عملی برای اقدام در این بخش است؛ همچنین مناطق را از نظر جرم خیزی باید تقسیم کنیم و بتوانیم در جهت کاهش جرایم در این مناطق تلاش کنیم.

    شاهون وند با اشاره به اینکه حفظ شأن و کرامت همکاران قضائی از مسائلی است که باید پیگیری شود، اظهار داشت: تفرقه و نفاق و تخریب در سیستم قضائی باید قطع شود، با افرادی که تفرقه انگیز باشند برخورد می‌کنیم.

    وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نقد پذیری از ناحیه مسئولان دادستانی را فرهنگ سازی کنیم، تصریح کرد: همه باهم در یک راستا و در تعامل با رئیس کل دادگستری لرستان حرکت می‌کنیم.

    شاهون وند با تاکید بر اینکه جلسات هفتگی بین قضات دادسرا تشکیل خواهد شد و مشکلات را حل و اختلاف نظرها و سلیقه‌ها در نحوه رسیدگی به پرونده‌ها رفع خواهد شد تا همه باهم در راستای ایجاد عدالت اقدام کنیم، افزود: پرونده‌های مهم با اولویت رسیدگی می‌شود تا جرایم را کاهش دهیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *