×

استاندار لرستان:
برگزاری الکترونیکی انتخابات در افزایش مشارکت مردم موثر است

  • اسفند ۲۴, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سیدموسی خادمی روز یکشنبه در حاشیه نشست استانداران با وزیر کشور در خصوص سفرهای نوروزی، تامین کالاهای اساسی و انتخابات با بیان اینکه انتخابات الکترونیک تنها در کلانشهرها انجام خواهد شد اظهار داشت: باتوجه به تجربه موفق برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای کوچک در دوره قبلی، این موضوع در شرایط کرونایی نیز می تواند در افزایش حضور مردم در انتخابات راهگشا باشد.  
    برگزاری الکترونیکی انتخابات در افزایش مشارکت مردم موثر است
  •  

    وی همچنین اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی در سطح کشور پیشنهاد می شود به منظور کاهش سفرهای استانی، شهرهای  مقصد سفر در ایام نوروز با تدابیری از پذیرش گردشگران خودداری کنند و  اماکن گردشگری، فرهنگی و تفریحی آنها تعطیل  تا انگیزه سفر نیز کاهش یابد.

    استاندار لرستان در خصوص تامین میوه شب عید و تنظیم بازار نیز گفت: این موضوع  یکی از مظاهر دخالت دولت در بازار است که رضایت کاملی در آن دیده نمی شود و موجب هدر رفت منابع و اختصاص یارانه دولتی می شود.

    خادمی تصریح کرد: اگر این مورد در اختیار بازار قرار گیرد، بازار خود به خود طبق عرضه و تقاضا تنظیم خواهد شد.

    ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

    سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰  در کشور برگزار می شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *