×

ویژه انتخابات 98 ؛
برگزاری انتخابات الکترونیک در لرستان در انتظار تایید وزارت کشور

  • دی ۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه تاکنون استان منتخب برگزاری انتخابات الکترونیکی نشده است، افزود: با این وجود اعلام آمادگی خود را به وزارت کشور اعلام کرده‌ایم، چرا که در اغلب شهرستان‌ها قادر به برگزاری انتخابات الکترونیکی هستیم.

    برگزاری انتخابات الکترونیک در لرستان در انتظار تایید وزارت کشور
  • محمود ثمینی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات لرستان، با تاکید بر اهمیت بر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شکلی سالم و قانونی در لرستان، اظهار کرد: برای تحقق این مهم در استان نیازمند همکاری‌های بیشتری هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: هفت مرکز انتخابیه اصلی و چندین مرکز فرعی در استان فعالیت‌های مربوط به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام خواهند داد.

    رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه تاکنون استان منتخب برگزاری انتخابات الکترونیکی نشده است، افزود: با این وجود اعلام آمادگی خود را به وزارت کشور اعلام کرده‌ایم، چرا که در اغلب شهرستان‌ها قادر به برگزاری انتخابات الکترونیکی هستیم.

    ثمینی تاکید کرد: تمام زیرساخت‌ها را در سطح شهرهای استان جهت تسریع در سرعت انتخابات فراهم کرده‌ایم، همچنین تمام موانع بر راه برگزاری انتخابات برطرف شده و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

    وی با بیان اینکه هیات بازرسی، مکمل برگزارکنندگان انتخابات است، گفت: در همین راستا تاکنون برای برخی عوامل برگزارکننده انتخابات و همچنین بازرسی ۲ دوره‌ و نشست‌ آموزشی جهت اجرای دقیق قانون انتخابات انجام شده است.

    رئیس ستاد انتخابات لرستان ادامه داد: به فرمانداران به عنوان روسای هیات‌های اجرایی انتخابات ابلاغ کرده‌ایم که در هیات‌های اجرایی شعب‌های اخذ رای دقت لازم را داشته تا عوامل برگزار‌کننده منتصب به داوطلب خاصی نشوند.

    ثمینی بیان داشت: بازرسین نیز بایستی این امانت را رعایت کرده و هرگونه مشکل را به فرماندار و یا نماینده فرماندار گوشزد نمایند.

    وی با اشاره به برقراری کامل امنیت برای برگزاری انتخابات در استان، تاکید کرد: لرستان از امن‌ترین استان‌های کشور است، ضمن اینکه هیچ نکته امنیتی و ضد امنیتی در استان وجود ندارد و در کمال آرامش انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *