×

برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران+ جزئیات

  • آذر ۱۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسئول حرکتهای جهادی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سومین جشنواره ملی جهادگران به زودی برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه است.

    برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران+ جزئیات
  • بهرام بازوند از برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران خبر داد و اظهار داشت: فراخوان این جشنواره در بخش‌های تخصصی و هنری در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی،سلامت و عمران و آبادانی منتشر شده است.

    وی با بیان اینکه این جشنواره به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی بسیج سازندگی کشور برگزار شده ،افزود: تمامی جهادگران، صاحبنظران و متخصصان حوزه محرومیت زدائی می‌توانند در این جشنواره شرکت نموده و آثار خود را در محورهای تعیین شده ارسال کنند.

    مسئول حرکت‌های جهادی سپاه لرستان شناخت و قدردانی از گروه‌های جهادی و ارائه ایده‌های برتر در حوزه جهادی را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

    بازوند با اشاره به اینکه پیشرفت و حل مسائل مناطق محروم در قالب طرح، ایده و تجربه را موضوع بخش تخصصی این جشنواره  است، تصریح کرد: بخش هنری این جشنواره نیز با موضوع فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم خواهد بود.

     وی با بیان اینکه  مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه  ۹۸  است، خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.festival.jahadgaran.org مراجعه کنند.

    وی در خصوص نحوه داوری آثار  نیز گفت: تمامی آثار باید از طریق سایت جشنواره ارسال شوند و داوری آثار نیز در سازمان بسیج سازندگی کشور صورت می‌گیرد.

    مسئول حرکت‌های جهادی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دست‌آوردهای خانواده گروه‌های جهادی برای تجلی جایگاه و تداوم و توسعه آن است.

    لازم به ذکر است که این جشنواره هر ساله با هدف شناسائی و الگوسازی از گروه‌ها و ایده‌های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان سازی در راستای تعمیق بخش فعالیتها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‌شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *