×

برگزاری یادواره ۱۹شهید ورزشکار شهرستان سلسله +عکس

  • آذر ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر” به همت کانون ورزشکاران بسیج سپاه ناحیه الشتر ،یادواره ۱۹ شهید ورزشکار این شهرستان در محل زورخانه شهید اسداله حسنوند برگزار شد. دراین مراسم معنوی فرمانده سپاه ناحیه الشتر بااشاره بر شکست های پی در پی دشمنان در جبهه های مختلف اظهار داشت:شهدا درزمان خود با بصیرت بالای خود در حساس ترین […]

    برگزاری یادواره ۱۹شهید ورزشکار شهرستان سلسله +عکس
  • به گزارش نیساخبر” به همت کانون ورزشکاران بسیج سپاه ناحیه الشتر ،یادواره ۱۹ شهید ورزشکار این شهرستان در محل زورخانه شهید اسداله حسنوند برگزار شد.

    دراین مراسم معنوی فرمانده سپاه ناحیه الشتر بااشاره بر شکست های پی در پی دشمنان در جبهه های مختلف اظهار داشت:شهدا درزمان خود با بصیرت بالای خود در حساس ترین زمان خود به امام عصر خود لبیک گفتند و در جنگ تحمیلی دربرابر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند.

    وی گفت:امروزه ماباید گوش به فرمان ولی زمانمان باشیم تا در برابر دسیسه های دشمنان قسم خورده انقلاب پیروز باشیم.

    سرهنگ محمود یوسفوند با تاکید بر بالا بردن بصیرت و الگوگیری از شهدا افزود: پس از آنکه دشمن نتوانست در جنگ سخت کاری از پیش ببرد اکنون با ورود به جنگ نرم اعتقادات وباور جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده است.

    فرمانده سپاه الشتر افزود:برگزاری یادواره شهدا بهانه ایست تا اندکی باخود فکر کنیم که در برابر از خود گذشتگی وایثار شهدا  چکار کرده ایم .

    وی گفت: بی گمان این ماهستیم که به شهدا نیازمندیم چرا که شهدا همانند یک راهدار راه را به ما نشان میدهند تا از راه انقلاب منحرف نشویم .

    در ادامه این مراسم پس از اجرای گروه باستانی کار این شهرستان که بانوای حزن انگیز مرشد همراه بود از صبر واستقامت خانواده شهدای ورزشکار الشتر تجلیل بعمل آمد.

     

    تصاویر این مراسم را می توان در ادامه مشاهده نمود:

    [new_royalslider id=”37″]

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *