×

بسیج حاصل بصیرت و دور اندیشی امام خمینی (ره) بود.

  • آبان ۲۹, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت:بسیج حاصل بصیرت ،دور اندیشی وهوشمندی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)بود که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شد.

    بسیج حاصل بصیرت و دور اندیشی امام خمینی (ره) بود.
  • سرهنگ  محمودیوسفوند ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیجی خاطر نشان ساخت: هفته مبارک بسیج یادآور از خود گذشتگی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده و فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

    وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) بیان داشت: امام خمینی (ره) می فرمایند: «بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه ی مجاهدان از نخستین تا آخرین امضاء نموده اند».

    فرمانده سپاه ناحیه شهرستان الشتر با تأکید بر سخن امام خامنه‌ای(مدظله العالی) عنوان کرد:امام خامنه ای (مدظله العالی) می فرمایند؛ «بسیجى بایستى در وسط میدان باشد تا فضیلت هاى اصلى انقلاب زنده بماند». بسیج همیشه در صحنه، در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیزمان ایران بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *