×

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن فرهنگیان بروجرد پس از۱۲سال

  • کد نوشته: 4062
  • فروردین ۱۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • پروژه مسکن فرهنگیان بروجرد پس از ۱۲ سال همچنان بلاتکلیف است و متقاضیان نه راه پیش دارند، نه راه پس و حدود ۲ ماه است که اقساط خانه را پرداخت می کنند اما هنوز کلید خانه را هم تحویل نگرفته و ساکن نشده اند. به گزارش نیساخبر، سال ۸۴ بود که پروژه احداث ۲۸۸ واحدی مسکن […]

    بلاتکلیفی متقاضیان مسکن فرهنگیان بروجرد پس از۱۲سال
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن فرهنگیان بروجرد پس از12سال/اقساطی که به بهای بی خانمانی پرداخت می شود

    پروژه مسکن فرهنگیان بروجرد پس از ۱۲ سال همچنان بلاتکلیف است و متقاضیان نه راه پیش دارند، نه راه پس و حدود ۲ ماه است که اقساط خانه را پرداخت می کنند اما هنوز کلید خانه را هم تحویل نگرفته و ساکن نشده اند.

    به گزارش نیساخبر، سال ۸۴ بود که پروژه احداث ۲۸۸ واحدی مسکن فرهنگیان بروجرد در خیابان مدرس آغاز شد، قرار بود این واحدها ظرف مدت ۲ الی سه سال به متقاضیان تحویل داده شود اما هم اکنون بعد از گذشت ۱۲ سال متقاضیان چشم انتظار این خانه ها نشسته اند.

    خانه هایی که قرار بود طعم شیرین خانه دار شدن را به متقاضیان نشان دهد اما متاسفانه این وعده هم در لیست وعده های محقق نشده قرار گرفت، در ابتدای کار کسی خبر نداشت که قرار است چند دهه بگذرد تا این خانه ها تحویل داده شود اما هم اکنون متقاضیان پس از سالها مستاجری در انتظار تحویل واحدها هستند.

    مسکن فرهنگیان

    این در حالیست که ۲ ماه است متقاضیان دفترچه اقساط دریافت کرده و ماه به ماه قسط خانه ای را که هنوز در آن ساکن نشده اند را پرداخت می کنند و در این میان مسئول تعاونی این پروژه گوشی تلفن همراه خود  را خاموش کرده تا از پاسخ دادن به این سوالات راحت شود.

    برای تهیه این گزارش قرار شد با یکی از مسئولین بروجرد مصاحبه شود اما مسئول مربوطه گفت این موضوع سیاسی شده و در این راستا به هیچ عنوان مصاحبه ای انجام نمی دهم.

    مسکن فرهنگیان

    یکی از متقاضیان مسکن فرهنگیان بروجرد که نخواست نامی از او برده شود در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: تا کنون ۳۲ میلیون تومان به صورت نقدی هر یک از متقاضیان پرداخت کرده اند و قرار بود ۲۵ میلیون تومان وام هم گرفته شود و اقساط توسط متقاضی پرداخت شود.

    وی اضافه کرد: اما روز به روز بر این وام افزوده می شود و هم اکنون وام ۲۵ میلیون تومانی به ۳۴ میلیون تومان رسیده است و ما اقساط وام را می دهیم اما هنوز کلید خانه را هم دریافت نکرده ایم.

    مسکن فرهنگیان

    به گفته وی ۱۵ واحد تجاری نیز در این پروژه ساخته شده و هیچ کسی در مورد این واحدهای تجاری صحبت نمی کند، البته بعد از گذشت ۱۲ سال هنوز فضاسازی هم صورت نگرفته و درب ها هم نصب نشده است.

    این متقاضی اظهار داشت: این پروژه در ۶ بلوک ۶ طبقه و در هر واحد هشت طبقه ساخته شده اما هنوز آسانسور هم برای این بلوک ها نصب نشده، مشکل گاز رسانی و سایر خدمات برق و آب در این پروژه وجود دارد و تا کنون مشکلی حل نشده است.

    اما آنچه مشهود است کوتاهی برخی از افرادی است که تنها وعده ها را تحویل می دهند و به دلیل بی توجهی و بی مسئولیتی تاخیر در واگذاری این واحدها وجود دارد.

    مسکن فرهنگیان

    “عباس گودرزی” نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: پروژه ۲۸۸ واحدی مسکن فرهنگیان بروجرد بیش از ۱۰ سال است که در تحویل واحدها و واگذاری آنها خلف وعده شده است.

    وی اضافه کرد: هر از چند گاهی زمان و تاریخی برای تکمیل و واگذاری آنها اعلام می شود اما هر بار این وعده محقق نمی شود که در این میان برخی از افراد کوتاهی و کم کاری می کنند.

    به گفته وی گرچه تا کنون جلسات مکرری در این راستا برگزار شده اما عده ای به دلیل حمایت هایی که از آنها می شود، نسبت به وظیفه خود و به اتمام رساندن این پروژه کوتاهی کرده که باید با این افراد که خلف وعده می کنند برخورد شود.

    مسکن فرهنگیان

    گودرزی اظهار داشت: البته بعد از برگزاری جلسات و پیگیری ها روند و پیشرفت کار بهتر شده اما رضایت بخش نیست و باید این پروژه ای که بیش از ۱۰ سال به طول انجامیده به زودی تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

    وی بیان کرد: عده ای به اعتماد مردم بی توجهی می کنند و مسئولیت پذیر نیستند که این اقدام نشان دهنده حمایت هایی است که از آنها می شود.

    به گزارش بازتاب بروجرد این پروژه ۱۲ سال است که هنوز تکمیل نشده و تعلل در روند کار، امروز و فردا کردن برای ارائه خدمات و بی مسئولیتی برخی از افراد سبب شده تا متقاضیان همچنان در انتظار این خانه ها بنشینند.

     

    انتهای پیام/

    منبع: لرستان خبر

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *