×

به همت سپاه ناحیه الشتربرپاشد/نمایشگاه معرفی شهدای شهرستان الشتردرایام نوروز

  • کد نوشته: 3476
  • اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
  • ۰
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گفتگوی اختصاصی با نیساخبر گفت: به منظور معرفی شهدای شهرستان الشتر به مسافرین نوروزی نمایشگاهی بدین منظور در ورودی شهر الشتر برگزارگردید. سرهنگ محمود یوسفوند هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هرچه بهتر مردم  خصوصا مسافرین نوروزی با شهدای والا مقام  این خطه و همچنین الگوگیری از آنان در […]

    به همت سپاه ناحیه الشتربرپاشد/نمایشگاه معرفی شهدای شهرستان الشتردرایام نوروز
  • فرمانده سپاه ناحیه الشتر در گفتگوی اختصاصی با نیساخبر گفت: به منظور معرفی شهدای شهرستان الشتر به مسافرین نوروزی نمایشگاهی بدین منظور در ورودی شهر الشتر برگزارگردید.

    سرهنگ محمود یوسفوند هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هرچه بهتر مردم  خصوصا مسافرین نوروزی با شهدای والا مقام  این خطه و همچنین الگوگیری از آنان در این برهه از زمان که دشمنان قسم خورده این انقلاب درجنگ نرم دست به هر حربه ای میزنند تا جوانان و نوجوانان مارا به بیراهه بکشند برشمرد.

    وی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت:اگر ما همچون شهیدان این مرز وبوم بصیرت خود را درهمه زمینه ها بالا ببریم وگوش بفرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی ) باشیم هیچگاه اسیر توطئه های دشمنان این انقلاب نخواهیم شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *