×

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الشتر به مناسبت دهه فجر و مطالبه از مسئولین دولتی

  • بهمن ۱۲, ۱۳۹۷
  • ۰
  • آقایان روشنفکر ،امروز با شما اتمام حجت می کنیم ،اینجا جمهوری اسلامی است،اگر تاب ایستادگی و مقاومت در برابر سیل دشمناناین ملت را ندارید،از سمت خود استعفا دهید.این مردم به مسئولانی شجاع نیاز دارند نه به بزدلانی وا داده در برابر استکبار.

    بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الشتر به مناسبت دهه فجر و مطالبه از مسئولین دولتی
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    «ما با دست خالی بر این قدرت فوق العاده شیطانی، که همه قدرتها دنبال او بودند، غلبه کردیم» امام خمینی(ره)

    دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که در سایه وحدت،همدلی ،خودباوری و خدامحوری توانست رژیم۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را به مزبله تاریخ بفرستد و ظلم ستیزی را به بشریت بیاموزد.
    پیروزی انقلاب اسلامی که تمامی معادلات سیاسی جهانی و سیطره قدرت های استکباری بر ملت های مظلوم را برهم زد الگوگرفته از نهضت روشن عاشورا بود که وفاداری به امام و پایداری ملت مجاهد و جوانان رشید انقلابی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی را نشان داد و اکنون در چهلمین بهار خجسته از عمر پربرکت آن شاهد تداوم آرمان گرایی و دشمن شناسی نسل های متعهد و مومن که ادامه همان مسیر همیشه ماندگار حرکت امام(ره) است،را در کشور هستیم.
    به رغم همه تلاشهای خصمانه و اقدامات مستبدانه و مستکبرانه نظام سلطه که از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به درخت تناور انقلاب اسلامی در این سی و نه سال فرو گذار نبودند و برای براندازی جمهوری اسلامی ایران با پروژه های متعدد در قالب هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی و راه اندازی جنگ های نیابتی و نیز جنگ نرم و ناامن سازی امنیتی، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی با بروز فتنه های گوناگون توسط عناصرنفوذی وابسته به بیگانه در جامعه خود را نشان داد مقابل انقلاب اسلامی ایستادند اما با همه کید و دشمنی های استکبار جهانی در راس آن آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل، دنیا شاهد درخشیدن انقلاب اسلامی بر تارک جهان کنونی است که پیشرفت های شگرف علمی،صنعتی،دفاعی،فرهنگی و … این نظام الهی چشم های جهانیان را به خود خیره کرده است.
    جبهه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تحمل شکست‌های متعدد در مصاف با نظام اسلامی در حال حاضر نیز با امید به روزنه نفاق و نفوذ، برنامه استحاله و تغییرات هویتی در جامعه را پیش رو دارند که با توجه به چهل سال تجربه اندوزی،یکی از اهداف راهبردی دشمنان ایجاد یاس وناامیدی در جامعه به ویژه در نسل جوان از طریق سیاه نمایی مشکلات و یا کم ارزش جلوه دادن دست‌ آوردهای انقلاب وناکار آمد نشان دادن نظام مردم سالاری دینی است تا جلوی پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی ایران که به عنوان یک الگوی شناخته شده موفق برای کشورهای اسلامی و مستضعف که در قالب جبهه مقاومت با گفتمان تمدن نوین اسلامی برای ایجاد خاورمیانه اسلامی شکل گرفته است را بگیرند.
    لذا تقارن سالگرد انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه که فجر فاطمی را برای کشور رقم زده ،فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه های ولایی و معنوی امام راحل که زمینه ساز حکومت عدل الهی بوده،است از همین رو بر همه مسئولان و دولتمردان واجب و ضروری است با اقتدار همه جانبه به دور از هرگونه هزینه سازی برای نظام در مسیر و خط اصیل امام(ره) برای خدمت صادقانه به مردم ،منش و خوی شاهانه را کنار گذاشته و به جای تفریحات لاکچری، بازی های سیاسی و به حاشیه راندن مردم،اندکی هم به فکر مردمی باشید که با رای شان به این سمت رسیده اید ! برای حل مسائل و مشکلات مردم، آستین همت جهادی را بالا بزنید و به جای تکرار_تاریخ و دل بستن به کدخدا، با اتکا به فرصت های داخلی کشور و اقتصاد مقاومتی و توجه و میدان دادن به نسل جوان قفل تحریم ها را بشکنید.

    اما مسئله دیگری که مسئولان را درگیر و از انجام وظایف و حل مشکلات مردم غافل کرده لایحه استعماری و ننگین fatf است.
    لایحه ای ضد اسلام ،خلاف شرع و قانون اساسی و مصالح کشور که رهبر معظم انقلاب نیز صراحتا مخالفت خود را در تصویب آن بیان نموده اند اما همچنان تمام دغدغه مسئولین و دولتمردان به اصطلاح روشنفکر و غرب زده است و تمام تلاش خود را برای تصویب آن بکار گرفته اند، تاجایی که به رهبری نامه نوشته و ایشان را همچون قضیه برجام برای تصویب آن تحت فشار گذاشته اند!
    گویا مزه ی گلابی های باغ برجام به مزاقشان خوش آمده و دلشان هوس سیب های fatf را کرده!
    تجربه ی برجام کافی نبود! از برجام جز ضرر و زیان و البته میزان ولایت پذیری مسئولان چه عاید ملت ایران شد که برای تصویب fatf اینگونه حرص میزنید!ناگفته نماند شاید برای خواص بی خاصیت مزایایی دارد که پیوسته و بدون درنظر گرفتن شرع و مصالح کشوری به دنبال تصویب لوایح استعماری غرب هستند؟!

    خیال کرده اید می توانید با یک نامه مولای ما را تحت فشار بگذارید؟!مگر ما مرده باشیم .فضاحت برجام و آدرس غلط دادن به مردم و اتلاف عمر و سرمایه ملت بس نبود!اگر برجام نسخه ای شفابخش بود ابتدا چشمان شما را باز می کرد نه اینکه بیش از پیش بر خامی تان بیفزاید!
    آقایان روشنفکر ،امروز با شما اتمام حجت می کنیم ،اینجا جمهوری اسلامی است،اگر تاب ایستادگی و مقاومت در برابر سیل دشمناناین ملت را ندارید،از سمت خود استعفا دهید.این مردم به مسئولانی شجاع نیاز دارند نه به بزدلانی وا داده در برابر استکبار.
    بی شک تجربه مردم در بی نتیجه بودن راهی که رفته اید مانع از ادامه دادن این مسیر خواهد شد و جنبش دانشجویی نیز از تمام ظرفیت ها برای رسوا کردن این مسیر غلط و لیبرالیست ها و منافقان استفاده کرده و به پشتوانه مردم و رهبر معظم ،اجازه خروج انقلاب از مسیر اصلی را نخواهد داد.
    ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور الشتر در یوم الله بزرگ ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهیم بود که با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه پروژه “نفوذ” ،همچنان شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال کرده و در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفندهای دشمنان اسلامی غافل نخواهیم شد.

    “شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور الشتر”

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *