×

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان سلسله

  • کد نوشته: 14857
  • اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  • شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان سلسله بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد

    بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان سلسله
  • بسمه تعالی

    جناب آقای دکتر حداد عادل

    رئیس محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

     

    با اهدای سلام و تحیات الهی؛

    همانگونه که مستحضرید با شروع گام دوم انقلاب اسلامی که دوره بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قرار است که در این مقطع تاریخی و حساس با دولت سازی و سپس با ایجاد سرمایه اجتماعی برای نظام الهی ضمن جامعه پردازی تمدن نوین اسلامی رقم بخورد. لذا می طلبد برای رسیدن به آن مهم، طبق نظر راهبردی حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) اولین گام، تشکیل دولت انقلابی است و تشکیل این دولت تراز انقلاب مستلزم کارگزاری انقلابی و امین است که مزین به عدالت طلبی و مفتخر به کارآمدی باشد و بتواند ضمن راهبرداندیشی، کشور را از شر فقر و تبعیض نجات دهد.

    متاسفانه در شرایط فعلی کشور و به لطف دولت به اصطلاح تدبیر و امید، عدالت و کارآمدی به تاریخ پیوسته و با با بی تدبیری تمام، معیشت مردم به اسارات رفته است که نمود آن را می توان در تبعیض در توزیع منابع عمومی، میدادن دادن به ویژه خواری، فسادنوازی و بی توجهی به قشر نیازمند، مشاهده کرد. به طوری که اعتماد عمومی به نظام را تحت تاثیر قرار داده است. از این رو، فقر و فرق و فساد موجود در جامعه به دستان کسی رفع می شود که از دید مردم بتواند گفتمان عدالت طلبی را به خوبی نمایندگی کند و در این حوزه دارای سابقه درخشان مدیریتی باشد.

    گدشته از این، این روزها دشمنان خارجی و غرب گرایان داخلی در تلاشند تا با ایجاد دوقطبی های کاذب مانند جنگ – صلح و میدان – دیپلماسی بتوانند افکار عمومی را طوری هدایت کنند که نتیجه انتخابات پیش رو، امتداد ناکارآمدی، ناعدالتی، ناامیدی، غرب گدایی حاکم بر دولت روحانی باشد. از این رو، راه نجات از این ورطه و به تاریخ پیوستن این جریان دوزیست غربگرا، مقابله گفتمانی با آنها است، گفتمانی که در کانون خود ضمن استکبارستیزی، بر مبارزه با فساد و مدیریت انقلابی در اقتصاد تاکید دارد و تلاش در این عرصه را جهاد در راه خدا می داند. به نظر ما کسی که بتواند این گفتمان را به نحو احسن نمایندگی کند کسی نیست جز ابراهیم رئیسی.

    ما بر این باوریم در این عرصه از انقلاب اسلامی ضرورت دولتی کارآمد و عدالت گستر و جوان باور بیش از پیش احساس می شود و کارگزار این دولت باید کسی باشد که تجربه زیسته مدیریتی آن در طول این سال ها بر همگان اثبات شده باشد چرا که دیگر دوران آزمون و خطا به سر آمده و جایز نیست که این مهم در مدیریت قوه قضائیه و مجموعه های تحت مدیریت ایشان به خوبی نشان داده شده است.

    و آنچه امروزه حضور آیت الله رئیسی را لازم و ضروری می کند، حضور وحدت بخش ایشان در بین دوستداران و دلسوزان و کلیه کسانی است به سربلندی ایران می اندیشند. ایران اسلامی بیش از هر زمانی وحدت و اجماع گفتمانی می خواهد که بتواند کلیه دوستداران نظام را گرد هم و از ظرفیت آنها در حل مشکلات مردم که گریبانگیر دولت فعلی است، بهره وافی و کافی را به نفع مردم را ببرد. از این رو، هیچ فردی به مانند آیت الله رئیسی توان اجماع سازی و اتحاد نیروها و جریان های سیاسی و حتی گفتمان ها را ندارد. مزید بر آن، با مجبوبیت و مقبولیت آقای رئیسی است که می توان به دولتی مردمی برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی نائل آمد و زمینه جامعه پردازی آن اصول ارزشمند و راستین را فراهم کرد.

    فلذا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان سلسله به عنوان بخشی از جامعه حزب اللهی و انقلابی کشور از سر دغدغه و دلسوزی مصرانه خواهشمند است با توکل و استعانت از درگاه باری تعالی حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ حضور پیدا کند تا بار دیگر شاهد همبستگی هر چه بیشتر نیروهای جبهه انقلاب و مشارکت حداکثری انتخابات در سپهر سیاسی ایران اسلامی باشیم.

     

     

                                                                                                      و من الله التوفیق

                                                                  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان سلسله

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *