×

بیش از ۱۳ هزار نفر در حوزه مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

  • کد نوشته: 9250
  • آبان ۲۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه ۱۵ پروژه در نیروی انتظامی استان اجرا می‌شود گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر در حوزه مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند. به گزارش  نیساخبر، سردارحاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره تدوین نقشه راه استان اظهار داشت: […]

    بیش از ۱۳ هزار نفر در حوزه مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه ۱۵ پروژه در نیروی انتظامی استان اجرا می‌شود گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر در حوزه مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند.

    به گزارش  نیساخبر، سردارحاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره تدوین نقشه راه استان اظهار داشت: ۲۱ اولویت در فرماندهی نیروی انتظامی استان به عنوان نقشه راه، ۱۶ طرح پیشگیرانه منطبق قانون و ۴ طرح عملیاتی جهت پوشش خلع‌های انتظامی سطح استان طراحی شده است.

    وی افزود: با توجه به اینکه نیروی انتظامی باید جوابگوی امنیت مردم باشد بر همین اساس فشار بر روی سیستم مدیریتی کشور و استان زیاد است و پلیس ثابت کرده این توانمندی را که از طریق انسجام داخلی محیط درونی وتعامل با محیط بیرونی به دست می‌آید دارد.

    فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: همکاری نیروی انتظامی با دستگاه قضا می‌تواند حوزه عدالت محوری را تقویت، جرم زدایی و ظلم‌زدایی کندو با توجه به اینکه پیشگیری از جرم وظیفه دستگاه قضا است ولی نیروی انتظامی به عنوان  نقطه ضابطیت قضایی پیشگیری از جرم را به شدت پیگیری می‌کند.

    مهدیان نسب با اشاره به تشکیل ۱۷ سازمان مسئول پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: خوشبختانه در استان لرستان کلیه دستگاه و مدیرانی که در پیشگیری از جرم مسئولیت دارند پای کار هستند و در کشفیات که تنها وظیفه نیروی انتظامی است، استان لرستان از ۱۰۰ وقوع جرم ۹۰ درصد را کشف کند و از میانگین متوسط کشوری بسیار بالا است.

    وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس در استان لرستان توجه به امربه معروف و نهی از منکر است و در بحث تیراندازی در استان لرستان اگر کسی صلاح مجوز دار دارد نباید از آن جهت تیراندازی استفاده کند و به شدت با صلاح گرم برخورد خواهد شد.

    مهدیان نسب با اشاره به تهیه طرح تجمیع بیان کرد: در شهرستان خرم‌آباد بیش از هزار و ۱۰۰متر فضا جهت طرح تجمیع به زودی افتتاح خواهد شد از دیگر اقدامات در این شهرستان افتتاح پاسگاه قریه صاحب الزمان، احداث کلانتری ۱۷در بیش از ۹۵۰متر زیربنا که خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

    فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به ۱۵ پروژه نیروی انتظامی در استان اظهار داشت: حدود ۱۰ پروژه شامل احداث ۳۲ خانه سازمانی، فرمانده انتظامی بخش شاهیوند و سوری، پاسگاه قریه صاحب الزمان (عج)، پاسگاه پارسیلون، پاسگاه انتظامی شیروان بروجرد و… با کمک استانداری در حال ساخت است.

    وی با بیان اینکه ۲۱ دستگاه خودرو به ناوگان شهرستان خرم‌آباد اضافه شده و ۹ دستگاه دیگر آماده تحویل است افزود: از ۳۶۰ هزار بار تلفنی که به پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شده ۵۷ درصد عملیاتی شده و ۴۳ در درصد حوزه مشاوره و راهنمایی است که نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.

    مهدیان نسب عنوان کرد: ۲۵ کلانتری را توانسته‌‎ایم به صورت شناور ارتقا دهیم و همچنین با حکم سردار اشتری ۲ هزار نفر سهمیه جذب گرفته‌ایم که از این تعداد ۱۵۰۰ نفر تاکنون جذب شده است.

    وی تصریح کرد: یگان امداد نیروی انتظامی جهت واکنش سریع ارتقا پیدا خواهد کرد و اولویت این است که بتوانیم از بحران‌های اجتماعی پیشگیری و مدیریت کنیم.

    فرمانده انتظامی استان لرستان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان کلیه کلانتری‌ها را در حوزه مبارزه با مواد مخدر دردمند کرده‌ایم بر همین اساس بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که در این رابطه بیش از ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر دستگیر شده که نشان از تحرک و توان پلیس است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *