×

سرپرست شبکه بهداشت:
 بیمارستان سلسله ظرفیت پذیرش مبتلایان کرونا را ندارد

  • مهر ۳۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: چنانچه روند افزایشی ابتلا به کرونا ادامه داشته باشد بیمارستان این شهرستان ظرفیت پذیرش مبتلایان جدید را ندارد.

     بیمارستان سلسله ظرفیت پذیرش مبتلایان کرونا را ندارد
  •  حمزه حسنی  در جلسه شهرستانی مدیریت کرونا افزود: وضعیت سلسله فوق قرمز و آمار مبتلایان به قدری افزایش یافته است که بیمارستان شهرستان ظرفیت پذیرش بیمار ندارد.

    وی  ادامه داد: علاوه بر اینکه کادر درمان به شدت خسته و ضعیف شده اند، تجهیزات درمانی موجود نیز کفاف این تعداد بیمار را نمی دهد و در صورت تداوم این روال، وضعیت بسیار اسفناک خواهد شد.

    حسنی با تاکید بر اینکه افراد از تمامی رده های سنی درگیر بیماری شده اند افزود: قدرت کشندگی ویروس در مقایسه با اسفندماه بسیار تغییر کرده و این زنگ خطری جدی برای مردمی است که کرونا را آنگونه که باید جدی نمی گیرند.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان سلسله با اشاره به اصرار برخی شهروندان به برگزاری مراسم شادی و عزاداری گفت: برخی با وجود اطلاع از شرایط قرمز کووید ۱۹ کماکان به برگزاری مراسم عروسی یا ختم اصرار دارند و شهروندان نیز در این مراسم شرکت می کنند که جای تاسف دارد.

    حسنی افزود: در این شرایط اسفناک به شدت نیازمند همدلی و همراهی مردم هستیم که امیدواریم با جدی گرفتن توصیه مسوولان و پزشکان، شرایط قدری بهبود یابد و کادر درمان نفس تازه کند.

    لرستان در شرایط قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *