×

تثبیت انقلاب اسلامی و ارائه الگوی مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است

  • تیر ۳۰, ۱۳۹۹
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: تثبیت انقلاب اسلامی، ارائه الگوی مقاومت، مدیریت جهادی و نهادینه کردن جمله «ما می توانیم» از جمله دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس است.

    تثبیت انقلاب اسلامی و ارائه الگوی مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است
  •  

     سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به غنای بیش از حد گنج دفاع مقدس هرچقدر کار کنیم باز هم قطره‌ای از دریاست و بنده امروز در نزد شهدا سر افکنده و شرمنده هستم که در حفظ آثار،تبیین و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نه تنها در استان  لرستان بلکه در کشور عقب ماندگی زیادی داریم و نسبت به شهدا کوتاهی کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه متاسفانه در استان لرستان  شاید کمتر از ۴۰ کتاب دفاع مقدس داشته باشیم افزود: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشف و صیانت از دفاع مقدس است و باید حقیقت دفاع مقدس را کشف و ارزش ها را نشر بدهیم.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: همه ما مدیون  دفاع مقدس در حفظ تمامیت ارضی هستیم چرا که در طول تاریخ در جنگ‌های مختلف همواره بخشی از کشور را از دست داده‌ایم ولی در ۸ سال دفاع مقدس علی‌رغم اینکه تنها جنگی بود که با همه قدرت‌های جهان بود رزمندگان و شهدا تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند.

    وی بیان کرد: تثبیت انقلاب اسلامی، ارائه الگوی مقاومت، مدیریت جهادی و همچنین نهادینه کردن جمله «ما می توانیم» از جمله دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس است؛ جمله ما می‌توانیم اولین بار در دفاع مقدس تثبیت شد و اگر بتوانیم این جمله را در همه عرصه‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی نهادینه کنیم بسیار موفق خواهیم شد ولی متاسفانه مشکل این است که ما نمی‌خواهیم این جمله را نهادینه کنیم.

    سردار کشکولی گفت: استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس به عنوان پشتیبان  جنگ همواره مورد حمله موشکی دشمنان قرار می‌گرفت و با داشتن ۶ هزار و ۳۰۰شهید حرف برای گفتن زیاد دارد در همین راستا مدیر جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در استان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

    وی تصریح کرد: در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید حقایق کشف شود و مرزبندی نداشته باشم و به گفته شهید صیاد شیرازی ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *