×

تجلیل از ۲۴ اثر برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان

  • دی ۲۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • مسوول بسیج رسانه لرستان گفت: در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان ۲۴ اثر برتر مشخص شده و امروز تجلیل می‌شوند.

    تجلیل از ۲۴ اثر برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان
  • به گزارش نیساخبر” رضا مریدی اصل صبح امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه با هدف کمک به تشویق، توسعه و تقویت جبهه رسانه و نهادینه کردن فرهنگ تعامل و خودباوری رسانه‌ها تشکیل شده است.

    وی بیان کرد: بسیج رسانه پایه‌گذار برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان تنها جشنواره رسانه‌ای در کشور است.

    مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان خاطرنشان کرد: دبیرخانه این جشنواره همه ساله از ابتدای آذر ماه آغاز به کار کرده و آییین اختتامیه آن دی ماه برگزار و برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

    مریدی اصل از ارسال ۲۷۴ اثر به سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر خبر و ادامه داد: تعداد آثار ارسالی در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است.

    وی تاکید کرد: در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در لرستان و با توجه به اینکه فیلتری برای ارسال آثار در نظر گرفته نشده بود، ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و از این تعداد ۱۷۱ اثر به مرحله داوری رسید.

    مسوول بسیج رسانه لرستان افزود: امسال و در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با توجه به فیلترگذاری‌های انجام شده ۲۷۴ اثر ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.

    مریدی‌اصل گفت: آثار ارسال شده در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس و گزارش مستند خبری ارسال شده است.

    وی تصریح کرد: از مجموع آثار ارسالی، ۲۴ اثر در قالب‌های یاد شده به عنوان برترین‌ها انتخاب شده‌اند و آثار نفرات برتر در هر قالب برای داوری به جشنواره کشوری ارسال می‌شوند.

    مسوول بسیج رسانه لرستان با اشاره به کسب ۲ مقام کشوری از آثار ارسالی استان به دومین جسنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امید است امسال نیز آثاری از مجموع برترین‌های لرستان در جشنواره کشوری عناوین برتر را کسب کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *